خبرگزاری بسیج: تور دوچرخه سواری با عنوان حرم تا حرم از ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران تا مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۹۲۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مسئول تربیت بدنی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران اظهار داشت: 40 نفر از دوچرخه سواران ورزشکار بسیجی بعد از زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت کردند.

سرهنگ نقی درجزی در رابطه با دوچرخه سواری حرم تا حرم بسیجیان اظهارکرد: رکابزنان بسیجی در قالب تور دوچرخه سواری مسافت 150 کیلومتری از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا مسجد مقدس جمکران را طی کردند.

وی هدف از برگزاری این تور ورزشی را ترویج ورزش همگانی با رویکرد حماسی و معنوی اعلام کرد و افزود: بسیجیان سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران به عنوان سربازان انقلاب اسلامی و ولایت و با آرزوی سربازی امام زمان (عج) درآینده تلاش می‌کنند جلوه ای از معنویت را در ورزش خود به نمایش بگذارند.

رئیس ورزش سازمان بسیج استان تهران تصریح کرد: سازمان ورزش بسیج استان تهران به نمایندگی از شهرستانهای استان تهران شامل اسلام شهر، رباط کریم، ملارد، شهریار، قرچک، ورامین، شهرری، باقر شهر این برنامه را به اجرا در می آورد.

وی گفت: دوچرخه سواران بسیجی در حدود 6 ساعت مسیر 150 کیلومتری از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا مسجد مقدس جمکران را طی کردند.

درجزی، افزود: 150 کیلومتر فاصله حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا مسجد مقدس جمکران به تایم های یک ساعته تقسیم شده که دوچرخه سواران بعد از هر یک ساعت رکاب زدن 10 دقیقه توقف و استراحت داشته باشند تا زمانی که به مقصد نهایی برسند.

وی درباره هدایایی که برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: این حرکت دوچرخه سواران به صورت یک حرکت حماسی برنامه ریزی شده و به شکل مسابقه‌ای نیست و البته همه کسانی که شرکت می کنند مورد تشویق قرار گرفته و هدایایی به عنوان یادبود به آنها تقدیم می‌شود.

 

ارسال نظرات