خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مسئولان دست اختلاف افکنان را از جامعه کوتاه کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پی توهین اخیر برنامه فتیله به مردم آذری زبان گفت: این اقدام نه از نظر شرعی و نه از نظر عقلی و منطقی قابل قبول نیست و از مسئولین انتظار داریم تا با بررسی دقیق موضوع و برخورد با متخلفان دست اختلاف افکنان را از جامعه کوتاه کنند.
کد خبر: ۸۵۹۱۹۱۷
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی گفت: در روزهای اخیر شاهد اقدام توهین آمیز و سخیفی در برنامه فتیله به مردم آذری زبان بودیم که باعث رنجش خاطر بسیاری از هموطنان آذری زبان شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام سخیف و غیر منطقی در برنامه ای که رسالت سنگین تربیت آینده سازان ایران اسلامی را بر عهده دارد صورت گرفته، افزود: این اقدام موهن همه را آزرده خاطر کرد و یکبار دیگر دست های پنهان اختلاف افکنان را رو کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: اینکه ملت شریف و شجاع آذری زبان از تریبون رسانه ملی مورد تمسخر قرار گیرند مورد قبول و بخشش نیست.

قریشی تصریح کرد: این اقدام نه از نظر شرعی و نه از نظر عقلی و منطقی قابل قبول نیست و از مسئولین ذیربط انتظار داریم تا با بررسی دقیق موضوع و برخورد با متخلفان دست اختلاف افکنان را از جامعه کوتاه کنند.

امام جمعه ارومیه گفت: امیدواریم مسئولان پس از بررسی و رسیدگی به موضوع در صورت عمدی بودن برخورد کنند و اگر این اتفاق سهوی باشد دیگر نباید شاهد روی دادن چنین اقداماتی باشیم.

وی با تشکر از رئیس سازمان صدا و سیما بعلت برخورد شایسته و به جا با این قضیه، افزود: امیدواریم دیگر شاهد روی دادن چنین مباحثی در جامعه نباشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه مردم غیور آذربایجان صبر پیشه کنند و منتظر اقدام و برخورد جدی از سوی مسئولین باشند، اظهار کرد: در این رابطه نیز پیامی خطاب به مردم استان صادر کرده ام.

منبع: اروم نیوز

ارسال نظرات