خبرهای داغ:
با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهداء؛

از خانواده سردار شهید محمد عبداله پور در شوط دیدار بعمل آمد

بمناسبت سالگرد شهادت سردار شهید محمد عبداله پور، معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهداء به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط و اکیبی از مسئولان سپاه شهدا و قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) با خانواده سردار شهید محمد عبداله پور دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۹۱۹۱۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری در دیدار با خانواده شهید سردار محمد عبداله پور اظهار داشت: هر انسانی تمام تلاش این است که جانش را حفظ کند و اگر جانش در خطر باشد همه چیز را فدای جانش می‌کند، اما این انقلاب کاری کرد که جوانان ما عاشقانه از خدا شهادت را طلب می‌کردند و این امر را مدیون امام راحل هستیم که اینگونه جوانان را تربیت کردند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهداء در ادامه تصریح کرد : خدا با کسی عهد و اخوت نبسته است اگر در راه او حرکت کردیم دست ما را خواهد گرفت، در دفاع مقدس علی‌رغم اینکه کشور ما تسلیحات نظامی نداشت اما با سلاح ایمان بر دشمن مستکبر فائق آمد.

وی با تاکید بر انتقال سیره شهدا به نسل امروزی یادآور شد: تبیعت از ولایت‌فقیه و اجرای اوامرشان از خواسته‌های مشترک شهدا بوده است زیرا تبعیت از ولایت موجب حفظ عزت اسلام و مسلمین است.

سردار شهسواری در پایان سخنانش گفت: شهداء مظهر عظمت ملت ایران اسلامی هستند و خانواده معظم شهدا نيز الگوی نیک ایثار و از خود گذشتگی در جامعه بشمار مي روند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار