خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: سیاست دولت در خصوص اعطاء تسهیلات به مردم در جهت خرید خودرو و کالا اگر واقعا کالای ایرانی خریداری شود؛ لازم است اما کافی نیست.
کد خبر: ۸۵۹۱۸۸۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقرعبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص مذاکرات و برجام بیان کرد: برخلاف تصور برخی ها سخنان ایشان سخت گیری نسبت به مسئولین نیست.

وی عنوان کرد: زیرا رهبری آینده مملکت را می بیند و تجربه اعتماد به غربی ها و سابقه آنها در هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی و ده ها توطئه داخلی و خارجی برعلیه ملت ایران سبب شده که ایشان و مردم نسبت به رابطه با آمریکا بد گمان باشند.

نماینده مردم بیرجند در مجلس با اشاره به اینکه باید دولت در جهت اجرای فرمایشات رهبری عامل و جلو دار باشد اظهار داشت: در طول تاریخ جوامع مختلف، شاهد نقض پیمان ها وعهد شکنی ها از طرف دولت آمریکا بوده ایم که از آن جمله پیمان هسته ای بین کره شمالی وآمریکا است که از طرف امریکایی ها نقض شد بنابراین نگرانی مقام معظم رهبری براین است که مبادا ایران به تعهدات خود عمل کند اما دولت آمریکا به تعهدات خود پای بند نباشند.

بی تفاوتی برخی مسئولین نسبت به فضاهای مجازی یک آسیب جدی است

حجت الاسلام عبادی با اشاره به آثار مخرب فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی در تحریف واقعیت ها و ارزش های اسلام و دفاع مقدس در این محیط گفت: حتما باید دستگاه های فرهنگی بر این محیط ها نظارت کنند چراکه شبکه های اجتماعی بیش ار حد تصور و سریع تر از روند نظارت در حال گسترش هستند اما متاسفانه بسیاری از مسئولین اعتقادی به این فضاها و آسیب آنها ندارند و این یک آسیب بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه امروز رکود اقتصادی در کل کشور مشاهده می شود ادامه داد: رکود بحث ملموسی است که غیر قابل انکار است و دولت باید اقدامات جدی در این زمینه داشته باشد اما تمرکز دولت بر تورم و اعطاء بسیاری از تسهیلات به هر قیمتی موجب رکود مضاعف می شود و به بحران تبدیل خواهد شد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس تاکید کرد: دولت باید به داد صنایع برسد و اقدامات هنوز کافی نیست زیرا یک کارخانه که تعطیل می شود سالها طول می کشد که پا بر جا شود اگر کارخانه ای تعطیل شود تا راه اندازی دوباره آن کارخانه دار دچار آسیب های جدی فرهنگی، نا امنی اقتصادی، از دست دادن فرصت سرمایه گذاری مجدد و آسیب های روحی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین مشکل امروز جامعه ما در کل کشور اشتغال است افزود : سیاست دولت در خصوص اعطاء تسهیلات به مردم در جهت خرید خودرو و کالاها اگر واقعا کالای ایرانی خریداری شود یقینا بهتر است به تولید کنندگان و اقتصاد داخلی کمک می کند.

عبادی با بیان اینکه سیاست دولت برای تسهیل خرید خودرو خوب است اما کافی نیست گفت: یقینا همه توان پرداخت وام را ندارند و سیاست دولت در این زمینه لازم امام کافی نیست و خریدار خودرو حتما رنجیده خاطر خواهد شد.

وی ادامه داد: خودو سازان چه علاقه ای به واردات قطعات خودرو از کشور فرانسه دارند که این کشور در اروپا ماشین هایی تولید کرده که مرغوب نیستند اما با همین قیمت کشورهای دیگر هستند که خورو بهتر تولید می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها