آزمایشگاه کالیبراسیون همزمان با روز کیفیت در محل موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۸۸۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج، آزمایشگاه کالیبراسیون  همزمان با روز کیفیت در محل موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی افتتاح شد.

آزمایشگاه کالیبراسیون در سرم سازی رازی افتتاح شد

آزمایشگاه های کالیبراسیون در کمیت های ابعاد، فشار، دما و جرم در سطح کشور است که قادر به ارائه خدمات کالیبراسیون در کمیت های نامبرده می باشد.
از این رو موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از این آزمایشگاه بهره مند گردیده است و فعالیت هایی که در گذشته در این حیطه به آزمایشگاه های بیرون از موسسه محول می گردید، از امروز در همین موسسه انجام می گیرد.

در ادامه این مراسم، دکتر اسحاقی معاون تضمین کیفیت موسسه سرم سازی رازی در نشست خبری با اهالی رسانه که صبح امروز در محل موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار شد تضمین کیفیت را لازمه کنترل کیفیت دانست و اظهار داشت: کنترل کیفیت محصولات قسمت کوچکی از تضمین کیفیت می باشد.



وی افزود: ارزیابی منابع تامین کننده های معتبر که مواد اولیه از آن ها خریداری می شود اولین اقدامی است که در جهت کنترل کیفیت محصولات انجام می گیرد چراکه در جهت تهیه مواد اولیه و خام دستورالعمل های محدودی تنظیم شده است که اجازه خرید از هر شرکتی صادر نگردیده است.

معاون تصمین کیفیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به دیگر مراحل تضمین کیفیت اشاره کرد و گفت: قرنطینه مواد و بازرسی ظاهری توسط مدیریت کیفیت طبق اصول استاندارد، تست آن ها ، بررسی وضعیت سلامتی و جسمی پرسنل و فضاسازی تولید محصولات از اموراتی می باشد که در مرحله تضمین کیفیت محصولات انجام می شود.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا تاکنون شکایتی علیه موسسه سرم سازی رازی صورت گرفته است یا خیر، پاسخ داد: برای تمامی واحد های تولید موضوع شکایت وجود دارد که ممکن است واقعی و یا تصوری باشد که وظیفه واحد ها بررسی و رسیدگی آن ها می باشد.

اسحاقی ادامه داد: در موسسه سرم سازی رازی شکایات به عنوان یک فرصت تلقی می شود و واحد بررسی شکایات در این اداره آن ها را ببرسی می کند که هر شخصی پس از ارسال پیام شکایت خود در صورت واقعی بودن بررسی شده و اقدام اصلاحی و پیشگیرانه انجام می شود و در صورتیکه تصوری باشد سعی می شود ذهنیت مصرف کننده نسبت به شکایت با ارائه دلایل قانع کننده پاک گردد.

وی در پایان گفت: اهمیت شکایات به حدی می باشد که تمامی کارهایی که انجام می شود بر اساس اصول و آئین های شناخته شده جهانی تحت عنوان GMP بررسی می گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها