فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه سپاه شهرستان عسلویه افزود: شکل گیری و موفقیت نظام جمهوری ایران مدیون وحدت بین شیعه و اهل تسنن است.
کد خبر: ۸۵۹۱۸۵۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، پیش از ظهر امروز سردار فتح الله جمیری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه سپاه شهرستان عسلویه افزود: بسيج و سپاه همواره در مسير حفاظت از ارزش‌هاي انقلاب ثابت قدم بوده و در دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي محکم در ميدان ايستاده است.
 

جمیری در اين مراسم با اشاره به اينکه شهدا هر چه در توانشان بود تقديم اين نظام کردند تا ما بمانيم، گفت: اينکه مسئوليت فرماندهي سپاه و ديگر مديريت ها به فرد ديگري داده ميشود به مانند يک امانتي است در دستان فرماندهان و مديران که حاصل تلاش، ايثارگري و از جان گذشتگي هاي شهدا بوده و همانطور که فرماندهان قبلي به خوبي از آن حفاظت کرده اند، فرماندهان بعدي نيز از آن حفاظت خواهند کرد.


وی با شرح زورگويي استکبار جهاني به رهبري صهيونيسم و آمريکا خواستار مقاومت با خواسته هاي نامشروع اين کشورهاي مزدور گرديد و دليل آنرا حفاظت از انقلاب بعنوان يک امانت الهي که همانا با خون شهدای اهل تسنن وشیعه حاصل شده است عنوان کرد.
وی با تاکيد بر اينکه شکل گيري نظام مقدس جمهوري اسلامي و پيروزي انقلاب به واسطه همدلی و وحدت تمامي مردم ايران اهم از شیعه و سنی محقق شده است، افزود: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به واسطه تلاش و همت بسيج و سپاه پايدار خواهد ماند.
سردار جمیری در اين آيين، مردم را به عنوان نقطه اتکائي براي نيروهاي سپاه و بسيج عنوان کرد و گفت: تمامي تلاش دشمنان در جهت سلب اين قدرت بي پايان نظام و انقلاب و جدا سازي آن از سپاه و بسيج و اختلاف افکنی میان شیعه وسنی است.

عبدالله نادری فرماندار شهرستان عسلویه بر لزوم بصيرت و آگاهي مردم و مسئولين در مقابل توطئه هاي دشمنان تاکيد کرد و افزود: در بحث مذاکرات هسته اي کشور ما در مقابل دشمنان همين نظام و انقلاب ايستاده است که اين مسئله بيانگر قدرت جمهوري اسلامي ايران در معادلات جهاني است.

وي امنيت و آسايش حاکم در جامعه را مديون رشادت ها و فداکاري هاي نيروهاي نظامي در عرصه هاي ملي و بين المللي خواند و اظهار داشت: نيروهاي بسيج بايد با حمايت هاي مالي و معنوي از جبهه مقاومت، در جهت تحقق اهداف نظام اسلامي و خنثي نمودن تهديدات دشمنان قدم برداشته اند.

سید علی هاشمی نزاد امام جمعه شهرستان عسلویه اظهار کرد: سرهنگ خلیل رفعتی یکی از چهره‌های ماندگار و مومن سپاه است که با اخلاق حسنه و متعادل و در پیش گرفتن تقوا در روش مدیریتی خود یکی از دوران پرافتخار را برای این سپاه رقم زد و تودیع ایشان در راستای سیاست‌های تحولی و تدابیر فرمانده سپاه صورت گرفته است؛ ضمن اینکه رضایتمندی کارکنان تحت امر وی و بسیجیان و آحاد مردم مهر تاییدی برحسن عملکرد ایشان است.

ارسال نظرات