خبرگزاری بسیج: پورتال خبری دهیاران شهرستان ری در مراسمی با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری رونمایی شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۸۰۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ امین بابایی، مشاور فرماندار و رییس اداره روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، با بیان این خبر افزود: این پورتال خبری زیر مجموعه کمپین خبری این شهرستان است که در پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه شهرستان ری به منظور اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت‌های دهیاری‌های شهرستان در دسترس اهالی و عموم شهروندان و روستاییان قرار گرفته است.

  هدایت اله جمالی‌پور، فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با قدردانی از ابتکار روابط عمومی این فرمانداری در راه اندازی شبکه خبری جامع این شهرستان، بر اطلاع رسانی سریع و شفاف از عملکرد شوراهای اسلامی و دهیاری‌های شهرستان ری تاکید کرد و گفت: مردم باید از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در شهر‌ها و روستا‌ها آگاه باشند و آگاهی مجموعه مدیریت استان و شهرستان از اقدامات صورت گرفته در جذب اعتبارات و رشد و توسعه روستا‌ها تاثیر به سزایی دارد.

وی با تاکید بر برنامه ریزی فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی با اولویت توسعه و آبادانی در روستا‌ها افزود: دهیاران باید با شناخت کامل از پتانسیل و ظرفیت‌های روستاهای تحت ماموریت خود نسبت به اولویت بندی فعالیت‌ها در راستای توسعه روستا اقدام لازم را انجام دهند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح اعتبارات و جذب نقدینگی در روستا‌ها در رشد و توسعه روستا اهمیت چشمگیری دارد که این امر از وظایف اولیه دهیاران است.

جمالی‌پور خطاب به دهیاران شهرستان ری گفت: شما در فضایی خدمت می‌کنید که از حداقل امکانات توسعه‌ای بهره‌مند و مستحق خدمات شایسته و زیادی هستند و مطمین باشید که فعالیت امروز شما در آینده مشاهده و ملاحظه خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات لازم مشکلات روستاهای این شهرستان رفع شده و کاهش یابد. شهرستان ری دارای ۵ بخش و ۳۷ دهیاری است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار