خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) گفت: قدرت انقلاب اسلامی به عده و عده نیست بلکه به اتصال به قدرت الهی است که این مهم توسط فرهنگ بدست می آید.
کد خبر: ۸۵۹۱۸۰۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار شفایی جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج صدا و سیما استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام(ره) و شهدا بخصوص شهدای رسانه صدا وسیما گفت: چرا با افزایش عده و عُده ما در طول 37 سال انقلاب اسلامی، خروجی ما نسبت به گذشته از برکت کمتری برخوردار است؟

وی در پاسخ به این سوال عنوان کرد: این موضوع مغایر نیست با نبود پیشتکار و تلاش ما و انجام ندادن کارهای سخت، بلکه به خاطر این است که در کارهای ما نقش الهی کمرنگ تر شده است.

شفایی تاکید کرد: قدرت ما به میزان اتکا و ارتباط با خداوند متعال است که هر چه این قدرت بیشتر شود این اتکا بیشتر خواهد شد؛ قدرت انقلاب اسلامی به عده و عده نیست بلکه به این قدرت الهی است که این مهم توسط فرهنگ بدست می آید و بخصوص شما عزیزان می توانید این فرهنگ را ایجاد کنید.

وی ادامه داد: آنچه که در آیات و روایات و از بزرگان نقل می شود این است که تلاش بکنید و در محیط کار و زندگی خود به گناه آلوده نشوید که اگر این مهم باشد به نکات ارزشمندی دست پیدا خواهیم کرد و بعد آنکه باید به واجباتی که به ما فرض شده به آن اهتمام داشته باشیم .

جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) افزود: در کارها باید روحیه انقلابی و الهی داشته باشیم و با کمک و پشتیبانی حق و هدایت خداوند توطئه های دشمنان را خنثی نماییم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت ما یک وضعیت خاص است و حساسیت نسبت به گذشته بیشتر ایجاد شده گفت: دشمن تلاش می کند که حلقه انفصال بین امت و ولایت و نخبگان را ایجاد کند که با بصیرتی که امت داشتند حماسه 9 دی را بوجود آوردند که این انفصال و فتنه را از بین بردند.

شفایی با بیان اینکه وظیفه ما نسبت به قبل سنگین تر است خطاب به حاضرین تاکید کرد: وظیفه شما هم در این خصوص سنگین تر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بخصوص در امر بصیرت افزایی که یک امر مهم است که اگر به خوبی ایجاد شود خروجی آن وحدت خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) در پایان از تلاش های مدیرکل و مجموعه صدا و سیما که با روحیه انقلابی و جهادی این نقش مهم را در بسیج صدا و سیما ایفا می کند قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها