سرهنگ پاسدار رضا لطیفی گفت: اگر بسیج نبود اسلام محوری و تفکر بسیجی نبود.
کد خبر: ۸۵۹۱۷۲۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان در گفت  و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به این مطلب که با گذر 30 سال از عمر انقلاب اسلامی امروز ما شاهد پیروزی، رشد و توسعه انقلاب در تمام زمینه ها هستیم افزود: اگر بسیج و سپاه نبود اسلام مداری ،اسلام محوری و تفکر بسیجی در جامعه نبود.


وی بیان کرد: فتنه گران از ابتدای انقلاب تاکنون در قالب حزب و  گروه های خاصی به تخاصم با ملت ایران دست زدند تا از راه ها و شیوه های خود انقلاب را منحرف و ملت را دچار تنش کنند که بسیج در برابر این توطئه ها ایستادگی کرده و به پیروزی رسید.

سرهنگ پاسدار رضا لطیفی تصریح کرد: نمونه بارز جولان فتنه گران در سال های 78 و 88 است که در سال 88 فتنه‎گری در قالب جنگ نرم بوده و این فتنه آهسته و گام به گام توسط استکبار جهانی از سال ها قبل طرح ریزی شده بود که با حضور بسیج در این عرصه فتنه آشکار و فتنه‎گران رسوا و نقشه های آنها خنثی شد.

فعال سیاسی استان اظهار داشت : فتنه گران در اجرای فتنه به دنبال روزنه ای برای سست کردن ارزش ها و اعتقادات ملت ایران هستند و برای ضعیف تر کردن بنیاد های دینی مردم را از راه های مختلف مانند ماهواره ها و... وارد عمل شده اند.
ارسال نظرات