خبرهای داغ:
فرزندان خوزستان مدافع حریم بانوی عشق:
همزمان با 25 محرم سالروز شهادت جانسوز امام زین العابدین (ع) پیکر پاک و مطهر شهید جبار عراقی، یکی از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان لشکری و کشوری در اهواز تشییع شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۷۱۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:
همزمان با سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ع) پیکر پاک و مطهر شهید جبار عراقی (طرفی)، از مدافعان حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و دوستان و همرزمانش در اهواز تشییع شد.

در این مراسم که از حسینیه عاشقان ثارالله اهواز واقع در چهار راه آیت‌الله طالقانی آغاز شد و مردم خوزستان به ویژه شهرستان کارون  با این شهید والامقام وداع کردند.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر پیکر شهید عراقی نماز اقامه کردند و سپس پیکر این دلاورمرد خوزستانی بر دستان مردم شهیدپرور تا چهارراه سلمان فارسی بدرقه ‌شد.

در این مراسم که خانواده معظم شهدا از جمله خانواده شهدای مدافع حرم از جمله خانواده شهید سید مهدی موسوی، خانواده شهید عبدالکریم اصل‌غوابش، خانواده شهید سید جاسم نوری، خانواده شهید فرشاد حسونی‌زاده (چلداوی) و خانواده شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی) حضور داشتند، سید حمزه حسینی، مرتضی توکل و محمد کربلایی به مداحی پرداختند.

خانواده سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق (ع)، خانواده شهید حسین توکل، خانواده شهید سید محمدرضا حسن‌زاده  و خانواده شهید محمد ابراهیمی نیز با حضور در این مراسم به مقام شامخ شهید عراقی ادای احترام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها