خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج روستایی و عشایری کربلا بسطام برگزار شد؛

دیدار و سرکشی از جانباز دفاع مقدس حسین عبداللهی

فرماندهی و شورای حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام با خانواده جانباز شیمیایی حسین عبداللهی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۹۱۷۰۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای حوزه مقاومت روستایی عشایری بسیج کربلا بسطام با خانواده ایثارگر جانباز حسین عبداللهی دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی در سخنانی با تقدیر از ایثارگری و جانفشانی جانبازان دفاع مقدس اظهار کرد: شما جانبازان الگو و اسوه ایثار مجاهدت ملت ایران در کوران مبارزه با استکبار و استبداد هستید.

وی افزود: ایثار و فداکاری شما در دوران هشت سال دفاع مقدس سبب بالندگی و اقتدار ما در بعد از دوران دفاع مقدس و امروز شده است و باید این جانفشانی را قدر بدانیم.

در این دیدار حسین عبداللهی که به علت عارضه شیمیایی مدتی است که در بستر بیماری است با تقدیر از حضور مسئولین بسیج شورای کربلا و با تاکید بر انجام وظیفه در دوران دفاع مقدس گفت: امروز نیز هر جا نیتاز باشد ما همین تن مجروح آماده جانفشانی برای انقلاب اسلامی و ولایت هستیم و تلاش می کنیم تا دستاورد خون هزاران شهید حفظ شود.

در این دیدار شرکت کنندکگان برای شفای این جانباز دفاع مقدس دعا کرده و هدیه ای به رسم یادبود به وی اهدا كردند.

جانباز بسیجی حسین عبداللهی از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در شلمچه شیمیایی شده و از فعالان گردان بسیج کربلا و فعالان در عرصه امر به معروف و نهی از منکر در بسطام و امامزاده محمد می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها