خبرهای داغ:
به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین؛

کارگاه امام شناسی به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) برگزار شد

موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود در ادامه مسیر برنامه کارگاه های آموزشی تبلیغی ، دینی و پس از برگزاری دوره های کارگاه امام شناسي در دوره گذشته که با استقبال خوبی نیز همراه گردید ، کارگاه امام سجاد(ع) شناسی را برگزار نمود.
کد خبر: ۸۵۹۱۶۸۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
مدير مؤسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در شاهرود گفت: دوره امام سجاد(ع) شناسی طی6جلسه و 12 ساعت از سوی واحد پژوهشی موسسه فرهنگی بین الحرمین برگزار گردید.

نائب رئيس اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت استان سمنان بیان کرد: در این دوره کوتاه مدت که طی 6 جلسه و بمدت دور روز از مورخه یکشنبه 17/8 الی دوشنبه 18/8 از ساعت 8 صبح الی 14 به همراه اقامه نماز ظهر و پذیرایی از فراگیران ودانشجویان برگزار گردید ، به کسانی که منظم در جلسات آن شرکت و در آزمون پایانی آن نمره قبولی را کسب نموده باشند، گواهینامه اعطا می‌شود.

ابراهیمی عنوان کرد: سبک زندگی اجتماعی، صحیفه ماندگار سجادیه، امام سجاد(ع) و قرآن و تربیت شدگان مکتب این امام همام، نسب شناسی و ولادت، ولادت تا امامت پدر، با امام حسین (ع) تا عاشورا ، مدینه در عصر امام سجاد (ع)) تالیفات وآثار امام سجاد (ع) ،نگاهی به رساله حقوق امام سجاد (ع) ، سبک زندگی عبادی و فردی موضوعاتی بود که در این دوره به آن پرداخته شد.

این کارگاه آموزشی که ویژه خواهران گرامی برگزار گردید، توسط استاد معصومه بهرامی از مبلغین حوزه علمیه قم در موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برگزارشد.

موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برگزاری کارگاههای آموزشی را در مناسبتهای ملی و مذهبی ویژه عموم در دستور کار خود قرار داده و عزیزانی که تمایل دارند در این دوره ها شرکت نمایند می توانند به دفتر مرکزی موسسه به نشانی خیابان 22 بهمن مراجعه و یا با شماره 02332227149 ، 09126733142 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها