دادستان نظرآباد تشریح کرد؛

جزئیات جدید از قتل‌ خانوادگی در شهرستان نظرآباد

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد در توضیح جزئیات قتل خانوادگی در نظرآباد گفت: قاتل سابقه بستری در بیمارستان اعصاب و روان داشته و در بازجویی ها گفته روانگردان و مواد مخدر مصرف می‌کرده است.
کد خبر: ۸۵۹۱۶۵۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز؛ محمد قیومی دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد در تشریح جزئیات یک قتل خانوادگی در روستای نجم‌آباد شهرستان نظرآباد که در آن پدر خانواده اقدام به قتل همسر و فرزندان دختر و پسر خود کرده بود گفت: این قتل در ساعات اولیه صبح روز جمعه رخ داده و قاتل 55 ساله در بین ساعات 4 تا 5 بامداد همسر و فرزند پسر 20 ساله و دختر 26 ساله خود را به قتل رسانده است.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه جزئیات و انگیزه‌های قاتل در شعبه دوم بازپرسی نظرآباد در حال رسیدگی است اظهار داشت: قاتل سابقه بستری در بیمارستان اعصاب و روان داشته و در بازجویی ها گفته روانگردان و مواد مخدر مصرف می‌کرده است که جزئیات دیگر پس از بررسی‌های روانشناسی و تست‌های اعتیاد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی درباره شرایط نگهداری قاتل و اعترافات وی توضیح داد: قاتل پس از خودکشی ناموفق اکنون در بیمارستان بستری است و در بیان دلایل ارتکاب جنایت خود گفته که از حرف اهالی محل که مدام از انحراف دخترم سخن می‌گفتند خسته شده بودم و بالاخره تصمیم به قتل همه اعضای خانواده‌‌ام گرفتم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها