فرمانده سپاه تنگستان گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس تنگستان در 36 ساعت و با محوریت سناریوهای امداد، امنیتی و دفاعی در منطقه عمومی اهرم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۱۶۲۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمدعلی ملاکی صبح امروز در جلسه هماهنگی رزمایش الی بیت‌المقدس در جمع مسئولین ادارات و نهادهای تنگستان گفت: این رزمایش با حضور سه گردان واکنش سریع بیت‌المقدس در منطقه عمومی شهر اهرم از صبح روز26آذرماه سال جاری شروع و تا ظهر 27 آذرماه پایان خواهد یافت.

وی گفت: در این رزمایش آموزش‌های تئوری و عملی در زمینه جنگ‌های نامتوازن و انواع تاکتیک‌های شبانه و دفاع از کوی و برزن ارائه و در نهایت مرحله عملی آن به اجرا در خواهد آمد.

ملاکی ارتقای توان رزمی گردان‌های بیت‌المقدس و آموزش‌های مورد نیاز را از اهداف اصلی این رزمایش عنوان کرد و افزود: با برگزاری این رزمایش به‌طور حتم آمادگی و توان نیروهای خودی محک می‌خورد، ضمن اینکه دشمنان را نگران می‌سازد و در نهایت برای دوستان خوشحالی و امیدواری را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: بسیجیان تنگستان در لبیک به‌فرمان رهبر خویش امام خامنه‌ای و باهدف آمادگی لازم در مبارزه با استکبار و نوکران او، می‌خواهند با نشان دادن اقتدار خود، با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها