خبرهای داغ:
کارشناس مسائل خانواده گفت: باید به نیازهای ضروری همچون رعایت رفتارهای مثبت، استقبال کردن همسران از یکدیگر و تفاوتهای زن ومرد توجه لازم شود تا زندگی ها ماندگارتر و موفق تر باشد.
کد خبر: ۸۵۹۱۶۱۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت السلام دهنوی در کارگروه آموزشی آرامش در خانواده که با حضور خواهران بسیجی و با همت حوزه بسیج ام البنین و سازمان تبلیغات در خضری دشت بیاض برگزار شد، بیان کرد: بیشتر مشکلات خانواده ها بر اثر رفتارهای ناهنجار فرزندان و همسران است.

کارشناس خانواده افزود: باید به نیازهای ضروری همچون رعایت رفتارهای مثبت، استقبال کردن همسران از یکدیگر و تفاوتهای زن ومرد توجه لازم شود تا زندگی ها ماندگارتر و موفق تر باشد.

وی اظهارداشت: وقتی خانواده ها از یکدیگر درک متقابل داشته باشند در سایر مشکلات وسختی های زندگی ارتباط بهتری با هم برقرار می کنند اما متاسفانه به دلیل درک نکردن احتیاجات یکدیگر در چند سال اخیر طلاق به شدت افزایش یافته است.

دهنوی با تاکید براینکه خانواده ها نقش بسزایی در پایداری زندگی دارند گفت: این موضوع نیازمند اشتغال زایی، رفع موانع ازدواج، ایجاد طرحی برای ترویج و تشویق ازدواج، توجه دقیق به کاهش یا بالا بودن سن ازدواج و توجه به مشکل معاش جوانان که از موضوعات مهم امروزجامعه است.

همچنین دراین جلسه پرسش و پاسخ هایی در خصوص خانواده مطرح شد و کتاب گلبرگ زندگی و نسیم مهر در سه جلد نوشته دکتر دهنوی معرفی شد که البته با تخفیف20 درصد در اختیارمتقاضیان قرار می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها