سرهنگ موذن با اشاره به برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری بسیج در 9شهرستان استان یزد گفت: دوره اختتامیه این برنامه در 21آبان با حضور مسئولین و کارآموزان از سراسر استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۹۱۶۱۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ عزیزالله موذن معاون روابط عمومی سپاه الغدیر با اشاره به اهمیت توجه به نیروی حرفه ای در رسانه ها، از پایان برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری بسیج در سطح استان یزد خبر داد و گفت: دوره های آموزشی خبرنگاری بسیج به همت روابط عمومی سپاه الغدیر و همکاری سازمان بسیج رسانه استان یزد در 9شهرستان و با حضور بسیجیان علاقمند به فعالیت در حوزه خبری و رسانه ای برگزار شد.

موذن این دوره ها را در دو سطح مقدماتی و تکمیلی عنوان کرد و افزد: در این دوره ها مباحثی در قالب آموزش خبرنگاری، مقاله نویسی، گزارش نویسی، آشنایی با شبکه های اجتماعی، اخلاق رسانه و فقه رسانه به کارآموزان آموزش داده شد.

معاون روابط عمومی سپاه الغدیر ادامه داد: دوره اختتامیه این برنامه با حضور مسئولین کشوری و استانی و کارآموزان از سراسر استان روز پنج شنبه 21آبان در سالن آمفی تئاتر شهید مطهری واقع در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر برگزار می شود.

وی افزود: افتتاح رسمی «باشگاه خبرنگاران بسیج» در استان و دیدار مسئولان و رسانه ها با خانواده ی شهید دادرس از شهدای عرصه ی رسانه ی استان از حواشی این برنامه خواهد بود.

ارسال نظرات