عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره):

پایداری و مقاومت، تنها راه مأیوس‌کردن دشمن است

حجت‌الاسلام روان‌بخش، ضمن تبیین روش‌هاي فريب‌کارانه استکبار جهاني به ویژه آمريکا، پایداری و مقاومت ملت ایران را تنها راه ناامیدشدن دشمن دانست و عنوان‌کرد: راه خروج از استضعاف، سرکوبی مستکبر است.
کد خبر: ۸۵۹۱۶۰۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: حجت‌الاسلام دکتر روان‌بخش در جمع بسیجیان شهرستان بافق با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: بسيج مظهر ثبات و افتخار نظام اسلامي است.

عضو هیئت علمی موسسه علمی پژوهشی امام خمینی(ره) ضمن تبیین روش‌هاي فريب‌کارانه استکبار جهاني به ویژه آمريکا، پایداری و مقاومت ملت ایران را تنها راه ناامیدشدن دشمن دانست و عنوان‌کرد: راه خروج از استضعاف، سرکوبی مستکبر است.         
وی در رابطه با دو واژه استکبار و استضعاف گفت: هر دو این واژه‌ها از قرآن است که بعد از انقلاب در ادبیات ما جا بازکرده.

وی افزود: قبل از انقلاب، به استکبار، قدرت‌های بزرگ و استضعاف، کشورهای عقب‌افتاده یا جهان سوم می‌گفتند و با توجه به اینکه مستکبر کسی است که طلب بزرگی می‌کند و با دزدی و غارت و تصرف اموال دیگران، خودش را بزرگ می‌کند و این از ویژگی های کشور آمریکا نیز می باشد، آمریکا  مستکبر است و تمام این خصوصیات را دارد.

حجت الاسلام روان‌بخش گفت: آمریکا می‌خواهد ایران استقلال سیاسی نداشته‌باشد و در برابر جنایت‌های صهیونیست بی‌تفاوت باشد و از فرهنگ غرب تقلیدکند.          
وی در پایان در مورد سردادن شعار مرگ بر آمریکا بعد از انقلاب تاکنون گفت: جمهوری اسلامی در این سال‌ها نه‌تنها شعار مرگ بر آمریکا گفته، بلکه عمل هم کرده و در تمام عرصه‌های سیاسی، نظامی و... هیچ‌وقت عقب‌نشینی نکرده‌است.

 

ارسال نظرات