مرکز مستند سوره، امسال حضور فعالی در جشنواره سینما حقیقت دارد.
کد خبر: ۸۵۹۱۴۸۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن یزدی، مدیر مرکز مستند سوره  آخرین وضعیت تولیدات این مرکز برای حضور در جشنواره سینما حقیقت را تشریح کرد و گفت: با 5 اثر در جشنواره سینما حقیقت حاضر هستیم. مستند« A 157» یکی از آن کارها برای حضور در جشنواره حقیقت است. کارگردان این کار بهروز نورانی پور است و درباره ی پناه جویان کرد سوریه است که در کمپ آوارگان تولید شده است. این کار اثر خوبی در آمده است و تکان دهنده است.

وی ادامه داد : هم چنین مستند «نسل سوم» به کارگردانی محمد علی رخشانی است که درباره ی 3 نسل از بچه های ویتنام است که به دلیل جنگ آمریکا علیه ویتنام و استفاده آمریکا از عامل نارنجی، ناقص الخلقه به دنیا می آیند. کار بعدی «سلام بر علی پسر موسی» است که وحید چاوش تهیه کننده آن است و کارگردان آن امین قدمی است. این کار درباره ی یک چوپان است که از زائران امام رضا( علیه السلام) پذیرایی می کند.

یزدی به مستند« GMTN» اشاره کرد و گفت: این کار درباره ی کسی است که ادعا می کند که داروی سرطان را تولید کرده است. این کار توسط لقمان خالدی ساخته شده است و مهدی شاه محمدی تهیه کننده آن است. هم چنین مستند«خاطرات خانه متروک» را تولید کرده ایم که درباره ی ایران در جنگ جهانی اول است. کارگردان این کار مهدی فارسی است و تهیه کننده این کار نیز خود من هستم. این دو کار نیز برای جشنواره حقیقت امسال در نظر گرفته شده است .

ارسال نظرات