خبرهای داغ:
وزیر دفاع گفت: مسیر مقاومت و مقابله با نظام سلطه و در رأس آن آمریکا زنده است و هر روز مستحکم‌تر و قوی‌تر خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۴۶۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع گروهی از مدیران و کارکنان وزارت دفاع طی سخنانی با اشاره به راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تداوم ناامنی، جنگ و خون‌ریزی در منطقه گفت: روزگاری آمریکا و ماشین جنگی آن، دارای اهمیت و تأثیری بود لکن امروز حتی بچه‌های کوچه و خیابان هم تهدیدات و چنگ و دندان نشان دادن مسئولین نظامی آمریکا را به‌سخره می‌گیرند و با آن هماوردی می‌طلبند.

 

وی افزود: دیگر آمریکایی‌ها نمی‌توانند چهره کریه و زشت تجاوزگرانه خود را زیر لباس شعارهای فریبنده پنهان کنند، این پرده سالیانی است که فروافتاده و هیچ ملتی آمریکا را خیرخواه خود نمی‌داند.

 

وزیر دفاع گفت: قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران صرفاً برآمده از توان نظامی نیست، بلکه عزم و اراده مقابله با خوی متجاوز و ظالم نظام سلطه است که در آحاد مردم منطقه و جهان تحت استبداد وابسته و محروم مانده از حقوق اولیه انسانی است که سیلی بنیان‌کن در مقابل نظام سلطه به راه انداخته و جمهوری اسلامی ایران این عزم و اراده را نمایندگی می‌کند.

 

سردار دهقان اظهار داشت: تعجب از سیستم‌های اطلاعاتی پیچیده و به‌ظاهر قدرتمند و در همه‌جا حاضر آمریکاست که هنوز در فضای ذهنی ابرقدرتی خود مسائل را دریافت و تجزیه و تحلیل می‌کنند و با ذهن علیل خود، مسئولینشان را به مواضع غیرواقعی، غیرعقلایی و پرخاشگرانه می‌کشانند.

 

وی افزود: بهتر است وزیر دفاع آمریکا با  نگاهی به گذشته عملکرد خود در این موضع مسئولیتی، موضع‌گیری‌های قلدرمآبانه و اشتلم کننده خود را بررسی و من‌بعد عاقلانه‌تر و محتاط‌تر حرف بزند و آمریکا را دچار دردسرهای دیگری مشابه آنچه در سومالی، افغانستان، عراق و یمن گرفتار آن است، نکند و به تحریک احساسات کشورهای منطقه از موضع تحقیر نپردازد.

 

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: ایشان و همه آمریکایی‌ها می‌دانند که ایران اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی و تجارب گرانسنگ خود در مقابله با تجاوزگری‌ها و زیاده‌خواهی‌های آمریکا و همچنین همراهی تمام ملت‌های تحت ستم، هیچ‌گاه مرعوب تهدیدات توخالی آنها نخواهد شد.

 

وی افزود: مسیر مقاومت و مقابله با نظام سلطه و در رأس آن آمریکا زنده است و هرروز مستحکم‌تر و قوی‌تر خواهد شد.

 سردار دهقان تأکید کرد: ایران اسلامی خواهان ثبات و امنیت منطقه است و تاکنون هزینه آن را پرداخته است.

وزیر دفاع حکام منطقه را به بستن بازار مصرف سلاح‌های گران‌قیمت آمریکایی‌ها دعوت کرد و افزود: ما امنیت منطقه را در سایه عدم حضور و مداخله آمریکا و قدرت‌های فرامنطقه‌ای می‌دانیم، ایران لنگرگاه ثبات و امنیت پایدار منطقه است و همراه و هم‌راستای کشورهایی است که طالب ثبات و امنیت می‌باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها