خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا پایان سال 16 هزار نفر دانش‌آموز قمی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند که مرحله اول اعزام دانش‌آموزان پسر انجام شده و کار اعزام دانش‌آموزان دختر نیز در حال انجام است.
کد خبر: ۸۵۹۱۴۲۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا حافظی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به برنامه‌های سپاه استان قم در راستای اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا پایان سال 16‌هزار نفر دانش‌آموز قمی به مناطق عملیاتی اعزام شوند که مرحله اول اعزام دانش‌آموزان پسر انجام شده و کار اعزام دانش‌آموزان دختر نیز در حال انجام است.

جانشین فرمانده سپاه قم با اشاره به برنامه‌های سفر دانش آموزان به مناطق عملیاتی جبهه جنوب افزود: این سفر به مدت 4 روزبرگزار می‌شود که یک روز رفت و برگشت است و دو روز هم در منطقه هستند که در این مدت 5 تا 6 یادمان را زیارت می‌کنند.

سرهنگ حافظی با اشاره به زیارت‌گاه‌هایی که دانش آموزان آن‌ها را زیارت می‌کنند بیان کرد: یادمان‌های فتح‌المبین، زیارتگاه شوش، یادمان هویزه، یادمان شلمچه، یادمان رمضان و یادمان محمود وند از جمله مکان‌های معنوی است که دانش‌آموزان آن‌ها را زیارت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه قم با بیان اینکه تاکنون بیش از 3 هزار دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند تصریح کرد: در سومین مرحله اعزام به مناطق عملیاتی 5 اتوبوس اعزام می‌شوند که 220‌نفر در قالب هر کاوران عازم جبهه جنوب می‌شوند و اگر بتوانیم ناوگان ترابری خود را تقویت کنیم و از استان‌های همجوار اتوبوس مناسبی را تهیه کنیم، می‌توانیم اعزام‌ها را افزایش دهیم.



ارسال نظرات