به همت پایگاه شهید ساداتی حوزه والعادیات از ناحیه روح الله:
مراسم یادبود حاج حسن دانش، قاری بین‌المللی کشورمان به همت پایگاه شهید سید جلیل ساداتی و با حضور خانواده آن مرحوم در مسجد شهید سید جلیل سادتی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۳۸۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: به مناسبت گذشتن چهل روز از شهادت طلبه بسیجی مهاجر الی الله "حاج حسن دانش"شب گذشته مراسم یادبودی با حضور خانواده آن مرحوم و شاگردان و استادان وی برگزار شد.

ابتدای مراسم با تلاوت چند آیه از کلام الله مجید توسط استاد طرازی یکی از شاگردان حاج حسن دانش آغاز شد.

پس از پایان قرائت قرآن وی با اشاره به اینکه جامعه قرآنی یزد هنوز هم عزادار این فراق سخت است افزود: استاد حاج حسن دانش علاوه بر روابط صمیمی و دوستانه ای که با شاگردان خود داشت آنها را در مسائل زندگیشان هم راهنمایی میکرد و از ویژگی های شاخص رفتاری وی اخلاص و نیت پاک و در راس همه احترام به والدین، همسر و فرزندان را میتوان نام برد.

در ادامه حجت الاسلام شعشهی از همسفران آن مهاجر الی الله از اتفاقاتی که از لحظه مفقود شدن حاج حسن تا تأیید شدن خبر شهادت وی در محل اقامتشان افتاده بود را تعریف کرد و ادامه داد: همان روز اول یکی از همراهان حاج حسن که از حادثه منا جان سالم به در برده بود وقتی به محل اقامتمان برگشت و از او جویای حال حاج حسن شدیم گفت من او را دیدم که با صورت به زمین افتاده بود و تکان نمیخورد و کسی نیز به او رسیدگی نمیکرد.

پایان این مراسم نیز با مدیحه سرایی و مصیبت سرایی توسط جمعی از مداحان استان خاتمه یافت.

همچنین حجت الاسلام علی گندمی، استاد حاج حسن دانش و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

ارسال نظرات