خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: آمریکایی‌ها و کشورهای ابرقدرت به دنبال منافع شخصی خود خواهند بود.
کد خبر: ۸۵۹۱۳۷۶
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
کشورهای ابرقدرت به دنبال منافع شخصی خود هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بهمن پارسا در صبحگاه دانش‌آموزان آموزشگاه امام حسین(ع) که به همت حوزه مقاومت شهید حسن ترک سپاه ناحیه همدان برگزار شد، اظهار کرد: مطمئن باشید آمریکایی‌ها و کشورهای ابرقدرت به دنبال منافع شخصی خود خواهند بود.

وی با اشاره به آنکه اروندرود یکی از رودهای خروشان جهان است، افزود: رزمندگان کم سن و سال از این رودخانه در اوج خروشانی در عملیاتی که در نهایت لو رفت و تک تیراندازان عراقی رزمندگان اسلام را مورد هدف قرار دادند عبور کردند و به منطقه فاو رسیدند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان تصریح کرد: جنگ واقعیتی است که چه تلخ و چه شیرین بر ما تحمیل شد ولی امروز وظیفه ما سنگین تر بوده زیرا ما دفاع مستقیم و متقابل نداریم.

وی بیان کرد: در کشورهای پاکستان، افغانستان، ترکمستان، کشورهای جدا شده از روسیه، ترکیه، عراق و غیره جای پای آمریکا وجود دارد.

پارسا در ادامه با اشاره به 8 هزار شهید استان همدان و خانواده‌های شهدا خاطرنشان کرد: امروز عرصه جنگ غیر مستقیم شامل دفاع و پدافند غیرعامل است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید مباحثی که در پدافند غیرعامل آموزش داده می‌شود به صورت مطلوب و خوب فرا بگیرید، گفت: دبیران درس آمادگی دفاعی نیز باید مباحث پدافند غیر عامل را به صورت عملیاتی به دانش آموزان آموزش دهند.

وی در پایان راهیان نور را تجربه ای در کنار یکدیگر دانست و افزود: امیدوار هستیم که دانش آموزان با مشاهده مناطق عملیاتی غرب کشور تجربه خوب و مطلوبی به دست آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات