امام جمعه جم؛

نماز جماعت از اساسی ترین امر به معروف ها است و اولین امر به معروف که جامعه ما به آن نیاز دارد امر به نماز جماعت است

امام جمعه جم گفت: اهمیت امر به معروف از آنجایی مشخص می شود که امام حسین(ع) در مسیر قیام عظیم خود برای احیای امربه معروف و نهی از منکر 72 تن از یاران و نزدیکان و جان خود را تقدیم کردند، در واقع فلسفه قیام امام حسین(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده است.
کد خبر: ۸۵۹۱۳۲۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم: حجت الاسلام محمد گنجی در همایش تربیت و تعالی ناحیه ای که با حضور کارکنان و جمعی از بسیجیان برگزار شد به برقراری ارتباط نزدیک و تنگاتنگ میان ائمه جماعت، هیئت امنا مساجد، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و شورای فرهنگ مساجد تاکید کرد و این ارتباط را سبب اجرای بهتر فریضه امر به معروف و رونق مساجد دانست.

گنجی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که با جنگ سخت نمیتواند در مقابل ایران به پیروزی برسد ، از این رو با جنگ نرم و ورود دستگاه های ماهواره ارزان قیمت و مجانی به کشور سعی در رواج فرهنگ ابتذال و بی بند و باری در بین خانواده های دینی و اصیل ما دارد.

وی تبیین راه و اهداف امام حسین( ع) را از مهمترین وظایف امروز جوانان عنوان کرد و گفت: تذکر لسانی و دوری از منکرات موجب سربلندی و سعادت انسانها در دنیا و آخرت خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار