مراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه ناحيه کنگان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه کنگان با حضور سردار فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۳۱۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگان : فرمانده سابق سپاه کنگان در این مراسم پوشیدن لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را توفیقی از جانب خداوند برای خودش برشمرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این افتخار را دارد که مولود انقلاب است و در طول این 37 سال ثابت کرده است که انقلابی ترین نهاد است.
سرهنگ یاسین اکبا در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت های  فرماندهی خود در سپاه ناحیه کنگان پرداخت و ایجاد سوله صالحینو سوله های 9 دی، فعالیت حلقه صالحین در سطح حوزه ها و پایگاه ها،افتتاح چندین ساختمان پایگاه مقاومت،زمین چمن مصنوعی شهدای گمنام را از جمله فعالیت های خود برشمرد.
اکبا در پایان جوان بودن نیروهای پاسدار ناحیه کنگان، وجود بسیجیان بسیار توانمند در سپاه ناحیه و همدلی و دوستی مثال زدنی بین نیروها را از مهم ترین ویژگی های پاسداران ناحیه کنگان دانست.

در پایان این مراسم سرگردپاسداراسماعیل تاجیک به عنوان فرمانده ناحيه سپاه شهرستان کنگان معرفي و از خدمات سرهنگ دوم پاسدار یاسین اکبا فرمانده سابق سپاه ناحيه کنگان تقدير و تجليل شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار