خبرهای داغ:

رییس مجمع بسیج ادارات و کارمندان استان قزوین انتخاب شد

ابوالفضل یاری با کسب بیشترین آرا در انتخابات هیات رییسه به عنوان رییس مجمع بسیج ادارات و کارمندان استان قزوین انتخاب شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۳۱۷
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از سازمان بسیج کارمندان استان، مسئول سازمان بسیج کارمندان محمد اسماعیل طاهر خانی ضمن خیر مقدم اهداف برگزاری مجمع و شرح وظایف اعضاء مجمع را بیان نمود و در ادامه نامزدهای مجمع هر کدام 5 دقیقه ضمن معرفی خود مواردی را بر اساس مأموریت بسیج عنوان کردند .

که در پایان مراسم رای گیری مجمع بسیج ادارات انجام گرفت که به ترتیب آقایان:

ابوالفضل یاری بعنوان رئیس مجمع، ناصحی به عنوان نایب رئیس  و انصاری بعنوان بازرس مجمع انتخاب شدند.

رییس جدید مجمع بسیج ادارات و کارمندان در نشستی که پس از برگزاری انتخابات این مجمع برگزار شد، گفت: تقویت بسیج و آماده نگه داشتن نیروهای بسیجی کارمند موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شد.
یاری که ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین را عهده دار است، افزود: اولویت ما در مجمع بسیج ادارات و کارمندان برنامه ریزی برای تهیه و تدوین برنامه کاری خواهد بود.
وی در ادامه گفت: نقش کارمندان بویژه کارمندان بسیجی در تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه و رشد استان بسیار مهم است از این رو باید این قشر با ارایه برنامه ها و ایده های جدید و نو، به مسوولان و تصمیم سازان کمک کنند.
یاری در پایان پیشنهاد کرد کارگروهی از افراد علاقمند و توانمند که می توانند در توسعه و پیشرفت استان نقش داشته و اثرگذار باشند، تشکیل شود.
در این نشست مقرر شد، دستگاه های اجرایی و ادارات از خرید کالاهای خارجی که مشابه آنها در داخل تولید و عرضه می شود، خودداری کنند.

 

 

1001/پ20/بّ

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها