خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

کار فرهنگی به «سرمایه گذاری» و «هزینه کردن» نیاز دارد

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: سپاه در بُعد فرهنگی و حفظ ارزش های اسلامی نقش تعیین کننده دارد، بنابراین باید در تولیدات رسانه ای و بخصوص در قالب تولیدات گروه تلویزیونی سپاه دغدغه مسائل فرهنگی جامعه را مورد توجه قرار دهیم.
کد خبر: ۸۵۹۱۲۹۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر و سایر رده های سپاه مستقر در استان های فارس و بوشهر با حضور حجت الاسلام حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس و سردار حسین محبی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار گردید.

حجت الاسلام حاجی زاده در ابتدای صحبت هایش در این نشست گفت: روابط عمومی در سازمان ها بخصوص در نیروهای مسلح نقش سخنگوی تشکیلات را بر عهده دارد که مسئولیتی بسیار خطیر است، حال که لطف خدا شامل حال ما شده و به عنوان متولیان امور نظام اسلامی خاصه امور فرهنگی در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج دارای مسئولیت هستیم باید بخوبی ایفای نقش کنیم و موجبات ارتقا مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را فراهم آوریم.
 
وی افزود : کار فرهنگی به " سرمایه گذاری " و " هزینه کردن " نیاز دارد، این نیست که با حرف کار فرهنگی انجام گیرد، ابتدا اینکه باید در ذهن، کار برای رضای خدا، با عشق، اخلاص و همت انجام گیرد و پس از آن برای اینکه کار تاثیرگذار باشد نیاز به نیروی انسانی متخصص و ابزار و امکانات بروز و پیشرفته هم هست.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ها در همه دنیا حول محور کار تبلیغاتی و فرهنگی جلو می رود، گفت: اهداف استکبار جهانی بر محور کار فرهنگی و تبلیغاتی برنامه ریزی می شود و دشمن در فعالیت ها و برنامه هایش امیدش به تاثیرگذاریِ همین هاست.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  توجه به مسائل فرهنگی است، گفت: امروز دغدغه همه ما باید دغدغه فرهنگی باشد، اگر مسائل فرهنگی و مسائل اقتصادی به درستی در کنار هم قرار بگیرند تمام کارها بخوبی پیش خواهند رفت، امروز دشمن میلیون ها دلار ها هزینه می کند تا ذهن و افکار جوانان ما را تخریب کند، ما هم باید هزینه کنیم،  دشمن برای رسیدن به اهدافش استحاله اندیشه ها را دنبال می کند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه تربیت نیروی متخصص و فراهم آوردن ابزار و امکانات مُدرن لازمه تولید آثار تاثیرگذار است، گفت: روابط عمومی ها زبان گویای تشکیلات هستند، اقدام روابط عمومی باید به موقع و در زمان مناسب صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه همه نگاه ها در جامعه به سپاه است و مردم برای حل مشکلات به سپاه مراجعه می کنند، گفت: این نشان می دهد سپاه در جامعه نقش محوری  دارد و در بُعد فرهنگی و حفظ ارزش های اسلامی نیز نقش تعیین کننده دارد، بنابراین باید در تولیدات رسانه ای و بخصوص در قالب تولیدات گروه تلویزیونی سپاه دغدغه مسائل فرهنگی جامعه را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: برخی ها مسئولیت دارند اما احساس مسئولیت و تکلیف نمی کنند، مسئولیت داشتن در نظام اسلامی توفیق مِن الله است خوشا بحال کسی که مسئولیت داشته باشد و در راستای مسئولیت با عشق و علاقه بخوبی انجام وظیفه کند، رمز ماندگاری کسانی که مسئولیت دارند اخلاص است، اگر برای سربلندی نظام اسلامی به خودمان سختی بدهیم این کار باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه استان فارس، استان وسیعی است و فرقه های کاذب و ضاله در این استان در حال فعالیت هستند، گفت: این وظیفه ما را سنگین تر می کند، بنابراین وظیفه مهم ما تقویت و توسعه تبلیغات اسلامی است، در این موضوع نباید محدود به ساعات اداری باشیم، باید اتاق فکرهایی با حضور کارشناسان برای ارائه راهکارهای تازه در جهت رفع مشکلات فرهنگی جامعه تشکیل بدهیم.

حجت الاسلام حاجی زاده در پایان صحبت هایش گفت: باید در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن استقامت کنیم، گرچه در این عرصه هم دشمن رو در روی ما قرار دارد اما جنگ فرهنگی به مراتب سخت تر از جنگ فیزیکی است، نباید حالت انفعالی به خودمان بگیریم و عقب نشینی کنیم، اگر منفعل شویم، غافل و بی تفاوت شویم، دشمن به هدفش رسیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار