مسابقه و جشنواره عكس حمل و نقل جاده ای استان

اولین مسابقه و جشنواره عكس حمل و نقل جاده ای استان برگزار می شود
کد خبر: ۸۵۹۱۲۷۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛"اولین مسابقه عكس حمل ونقل جاده ای" استان با هدف ارتقاء فرهنگ ایمنی حمل ونقل جاده ای با چند موضوع برگزار می شود.

منوچهر سلمان زاده مدیركل كل حمل ونقل وپایانه های استان با اعلام این خبر گفت: این مسابقه با موضوعاتی چون؛ نماز در سفرجاده ای – ایثار، دفاع مقدس و حمل ونقل جاده ای- ایمنی درحمل ونقل جاده ای- طبیعت(محیط زیست) و حمل ونقل جاده ای - حمل بار - عابرین پیاده- راكبین موتورسیكلت سوار - گذشته ،حال و آینده حمل ونقل جاده ای و موضوع آزاد مرتبط با حمل ونقل جاده ای برگزار می شود. هنرمندان و علاقه مندان می توانند با ارسال آثار خود در یك یا چند موضوع مختلف در مسابقه شركت نمایند.

وی در ادامه گفت: بمنظور پررنگ كردن نقش ارتقاءایمنی حمل ونقل جاده ای و کارکردهای آن در توسعه پایدار و بمنظور ایجاد ارتباط هنر و حمل و نقل جاده ای با استفاده از نگاه تیزبین هنرمندان عکاس و علاقه مندان به عكاسی برای به تصویر کشیدن زوایای زیبای حمل و نقل جاده ای ، این مسابقه برگزار می شود.

سلمان زاده درخصوص زمان بندی برگزاری این مسابقه گفت: آخرین مهلت دریافت آثار توسط دبیرخانه این مسابقه، 20 آذرماه امسال می باشد و پس از داوری آثار توسط اساتید مجرب این رشته و انتخاب برگزیدگان، از عكاسان آثار برگزیده تقدیر و در اختتامیه این مسابقه جوائز نقدی اهدا خواهد شد.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط شرکت در این مسابقه با شماره های 2244852-038 روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال وبختیاری تماس حاصل کنند.

همچنین فرم شرکت در مسابقه نیز از طریق سایت اینترنتی اداره کل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال وبختیاری به نشانی: charmahal.rmto.ir/Pages/HomePage.aspx قابل دریافت است.

ارسال نظرات