مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: زنده بودن مکتب و نهضت عاشورا را مدیون امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) است.
کد خبر: ۸۵۹۱۲۷۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد ظهر امروز در مراسم عزاداری که بمناسبت شهادت امام سجاد(ع) در این تیپ برگزار شد، با اشاره به اینکه حوادث و اتفاقاتی که از واقعه عاشورا تا اربعین برای اهل‌بیت(ع) افتاد، حوادثی است که قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد، گفت: انقلاب عاشورا، جهان شمول است و به تمامی عصرها و نسل‌ها تعلق دارد.

اعلمی‌نژاد به حوادث اتفاق افتاده برای اهل‌بیت(ع) بعد از واقعه روز عاشورا اشاره و اضافه کرد: امام سجاد(ع) به خواست خدا بیمار مصلحتی شد تا مسیر امامت و ولایت را ادامه دهد.
وی با اشاره به اینکه امام سجاد (ع) در واقعه عاشورا مریض بود تا اینکه انقلاب امام را به جهانیان برساند، اضافه کرد: امام سجاد(ع) زنده‌کننده نهضت خونین کربلا است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: امام زین‌العابدین(ع) در مقابل آستان لطف و کرم الهی همواره خود را بنده ناتوان و دردمند می‌خواند و با یقین و اعتقاد کامل دست نیازمندان و مستمندان را می‌گرفت و حاجت2های آنها را برآورده می‌کرد.
اعلمی‌نژاد بیان کرد: زنده بودن مکتب و نهضت عاشورا را مدیون امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) است چرا که این بزرگواران بودند که پیام راستین کربلا را به گوش جهانیان رساندند و به همین خاطر است که روز به روز بر اقتدار دین اسلام افزوده می‌شود.
وی افزود: با صبر و شکیبایی وارثان حقیقی نظیر امام سجاد(ع)، حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) پیام این نهضت به نسل‌های دیگر منتقل شد.

در پایان این مراسم یکی از مداحان اهل بیت(ع) به ذکر مصیبت پرداخت.
انتهای پیام/

ارسال نظرات