فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:
فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: نفوذ ولایت فقیه بر جان‌ها و همچنین نفوذ کلام ایشان بر مردم نفوذ دشمن را باطل و خنثی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۹۱۲۰۶
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار محمدتقی صفری صبح امروز در نشست با مسئولان این تیپ، اظهار کرد: سیره، روش و شیوه زندگی سیاسی اجتماعی ائمه(ع) نشان می‌دهد که هر کدام از ائمه(ع) ما متناسب با زمان خود به نوع و روشی با ظالمان و مستکبرین جامعه به مبارزه پرداختند و سیره آنها بر این مبنا بوده که یاور مظلومان و مبارز در مقابل ستمگران باشند.

صفری با بیان اینکه از همان سال پیروزی انقلاب بر ظالمان دست‌نشانده در سال 57 خصومت آمریکا علیه کشور ما آغاز شد، افزود: علت آغاز خصومت‌های آمریکا علیه ایران قطع شدن دست آنان از منافع ایران بود.

وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی تمام توطئه‌های فرهنگی دشمن را خنثی می‌کند، گفت: جنگ و نفوذ فرهنگی مسئله بسیار مهمی است که رهبر انقلاب اسلامی نیز برآن تأکید زیادی دارند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه تا زمانی که مردم و مسئولان گوش به فرمان ولایت و رهبری باشند نفوذ دشمن خنثی است، خاطرنشان کرد: نفوذ ولایت فقیه بر جان‌ها و همچنین نفوذ کلام ایشان بر مردم نفوذ دشمن را باطل و خنثی خواهد کرد.

صفری با اشاره به اینکهدشمن سعی دارد با طراحی‌های زیاد و متنوعی در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در کشور نفوذ کند، تصریح کرد: ما باید راه‌های مقابله با نفوذ را با توجه به بفرمایشات مقام معظم رهبری به درستی بشناسیم تا بتوانیم از نفوذ دشمن در زمینه‌های مختلف جلوگیری کنیم.

وی گفت: دشمنان به رهبری آمریکا با نفوذ به کشور بدنبال این هستند که باورهای برخی از خواص و افراد فریب خورده را تغییر دهند تا آنها را در جهت منافع استکبار در داخل کشور به فعالیت بپردازند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: دشمن با استفاده از عوامل وابسته و یا دلبسته خود دنبال آن‌ است که طرح نفوذ را اجرا کند و برای شروع نفوذ ابتدا در اذهان مردم دشمن را به رقیب تبدیل می‌کند تا حساسیت‌ها کم شود‌، وقتی دیدگاه مردم تغییر پیدا کرد و تصور آن‌ها از دشمن به یک رقیب تبدیل شد زمینه نفوذ را فراهم می‌کند.

صفری با بیان اینکه دشمنان می‌دانند که نمی‌توانند در ملت ایران اسلامی نفوذ کنند زیرا آنها در همه زمان‌ها فدایی ولایت فقیه بوده‌اند، یادآور شد: دشمنان سعی دارند در برخی خواص و افراد فریب خورده نفوذ کنند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه دشمن برای نفوذ برنامه جامعی طراحی کرده ‌است، افزود: قرائن و شواهد از آن حکایت دارد که دشمن در زمینه‌های فرهنگی‌، سیاسی و اقتصادی برای نفوذ برنامه دارد.

صفری بیان کرد: دشمن دنبال آن است تا در انتخابات از عناصر وابسته و متمایل به استکبار برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس استفاده کند تا بتواند در لایه‌های مهم نظام نفوذ پیدا کند‌.

وی با تاکید بر اینکه سخن و کلام رهبر معظم انقلاب در هر زمینه و زمانی موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام شده، گفت: نظام و انقلابی که حاصل خون شهدا، ایثارگری جانبازان و ایثارگران بوده، تداوم آن نیز در گرو تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها