رئیس اتحادیه فرش خطاب به دولت:

در طرح فروش اقساطی چرا فقط از این برندها استفاده کردید؟!

اگر قصد دولت خروج بازار از رکود است انتخاب ۳ برند از ۴۰۰ واحد چه معنایی دارد؟/ وزارت صنعت برای انتخاب برندها مشورتی با اتحادیه نکرد
کد خبر: ۸۵۹۱۱۸۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

هادی کمالیان، رئیس اتحادیه فرش ماشینی  در واکنش به فهرست منتشر شده از اسامی برندهای منتخب وزارت صنعت برای عرضه کالا در قالب بسته خروج از رکود دولت بیان داشت: وزارت صنعت در رابطه با انتخاب 3 واحد تولیدی فرش ماشینی هیچ گونه مشورتی با اتحادیه نداشته است به همین دلیل بنده و دیگر همکارانم اصلا نمی‌دانیم که معیار این انتخاب چه بوده است، در کل این نوع گزینش‌ها کار قشنگی نیست.

وی ادامه داد: ما 400 برند تولیدی فرش ماشینی داریم، اگر قصد دولت خارج کردن بازار از رکود است که باید بداند تمامی بازار دچار این رکود هستند نه تنها سه برند در بین این همه تولیدکننده. علاوه بر آن با این روش انتخاب نیز از مردم گرفته می‌شود.

رئیس اتحادیه فرش ماشینی تأکید کرد: اگر این روش تنها برای مدتی کوتاه مانند یک ماه و به صورت آزمایشی است اشکال ندارد، اما اگر قرار باشد که این شیوه ادامه داشته باشد نه تنها مورد قبول هیچ یک از واحدهای صنفی ما نخواهد بود بلکه اعتراض آنان را نیز در پی خواهد داشت.

وی گفت: در کل در رابطه با اجرایی شدن این طرح هیچ گونه صحبتی با اتحادیه صورت نگرفته است و ما نیز نسبت به این داستان اعتراض خواهیم داشت، البته باید منتظر ماند و دید که آیا اصلا این طرح با موفقیت همراه خواهد بود یا خیر؟ اگر موفق نباشد که هیچ، اما اگر طرح مثبتی ارزیابی شود باید در نوع انتخاب واحدها تجدید نظر کرده و همه را با یک چشم ببینند.

کمالیان در پایان خاطرنشان کرد: بار دیگر تأکید می‌کنم که اگر قرار باشد این طرح با موفقیت به سرانجام برسد این انحصار به سه واحد تولیدی اجحاف در حق باقی تولیدکننده‌ها خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار