خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی نهبندان گفت: 156 نفر از دانش‌آموز دختر در قالب اردوهای راهیان نور به مدت پنج روز به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۹۱۱۲۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

جوان در حاشیه این اعزام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن و آشنایی با فضای معنوی شهید و شهادت خواهد بود.

مسئول بسیج دانش آموزی نهبندان با تاکید بر نقش انکار‌ناپذیر حرکت راهیان نور در پیوند نسل جدید با نسل جنگ تحمیلی و آشنایی جوانان با ایثار و از خودگذشتگی، افزود: راهیان نور تداوم دفاع مقدس و اعزام کاروان راهیان نور برای دانش‌آموزان لازم و ضروری است زیرا آنها را با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا بیشتر آشنا خواهند شد.

مسئول بسیج دانش آموزی نهبندان با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور را فرصت آشنایی و معرفی عرصه‌های مختلف انقلابی و اسلامی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس است، عنوان کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های اعتقادی و معنوی ما در عرصه‌های مختلف انقلابی و اسلامی و تبیین سیره و فرهنگ ایثار و مقاومت در دوران معاصر هستند.

جوان تصریح کرد: در این اعزام تعداد 156 دانش آموز دختر نهبندانی از 7 مدرسه از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این دانش آموزان در قالب چهار دستگاه اتوبوس اعزام شده اند خاطر نشان کرد: دانش آموزان علاوه بر بازدید از یادمان های هشت سال دفاع مقدس در طول مسیر نیز مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) را زیارت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها