دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه جنبش دانشجویی باید راه مقابله با نفوذ آمریکا را بررسی کند، گفت: قوای سه‌گانه و همه نهادها باید هشدار رهبری درباره نفوذ را جدی بگیرند.
کد خبر: ۸۵۹۰۹۸۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سمیرا اکبری دبیر واحد فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل  گفت: مرور حوادث اخیر منطقه، حادثه منا و رفتارهای تحقیرآمیز وزیر خارجه عربستان یک بار دیگر ثابت کرد عزت مردم کشور ما، به دلیل استکبارستیزی آنها است زیرا هر زمان که ما از موضع بر حق خود کوتاه آمدیم طمع استکبار نیز بر ما افزوده شد.

وی ادامه داد: آبان ماه در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور سه حادثه مهم تبعید امام(ره) در سال 43، حادثه کشتار وحشیانه دانش آموزان در سال 57 و در نهایت تسخیر شجاعانه لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در سال 58 است؛ حوادثی که حلقه اشتراک هر سه آنها تعدی و تجاوز دولت مستکبر آمریکا است.

اکبری در ادامه با اشاره به توطئه‌های آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: کافی است نگاهی به جنایات و دخالت‌های دولت آمریکا داشته باشیم تا بنابر فرمایش مقام معظم رهبری مصداق اتم استکبار و طاغوت را در آمریکا پیدا کنیم.

دبیر واحد فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در ادامه گفت: در این زمان که آمریکا دچار مشکلات سیاسی و اقتصادی متعدد شده، جایگاهش در بین متحدین و دولت‌های اروپایی کاهش یافته و روز به روز از قدرتش کاسته می‌شود؛ لزوم توجه آشکار به اصول و مبانی اسلامی و انقلابی و همچنین موضع‌گیری درست در سیاست‌های داخلی و خارجی بیش از پیش مورد انتظار است.

این فعال دانشجویی در پایان ضمن یادآوری این سخن از امام خمینی (ره) که فرمودند: « اگر دقیقا به وظیفه‌مان که مبارزه با آمریکای جنایتکار است ادامه دهیم فرزندانمان شهد پیروزی را خواهند چشید»، اظهارداشت: آمریکا از راه‌های مختلف بدنبال نفوذ است، جنبش دانشجویی باید راه مقابله با این نفوذ را بررسی کند که اگر حواس‌مان نباشد بد ضربه‌ای خواهیم خورد. قوای سه‌گانه و همه نهادها هم باید موضوع هشدار رهبری درباره نفوذ را جدی بگیرند.

ارسال نظرات