دانش آموزان شهر برازجان به مناسبت یوم الله 13 آبان با مشت های گره کرده و شعارهای کوبنده استکبار جهانی و بخصوص آمریکای جهان خوار را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۵۹۰۸۹۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان،در این مراسم که با حضور مسئولین اجرایی و دانش آموزان دختر ،به صورت مجزا از پسران ،در سالن ورزشی امام خمینی(ره) برازجان برگزار شد،دانش آموزان با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مخالفت خود را با زورگویی های آمریکا و حامیانش و همچنین ظلم هایی که به مردم مسلمان ایران کرده است را به گوش جهانیان رساندند.
در این تجمع که با همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی زینب کبری(س) برازجان و آموزش و پرورش برگزار شد،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دشتستان، با بیان اینکه ما شهید دادیم که به دنیا بگوییم زیر بار هیچ گونه ظلم و زور نمی رویم، گفت: بعضی ها ترسیده اند و در فضای سیاسی کشور دچار هزیان گویی شده اند و می گویند ما حریف آمریکا نیستیم ،ولی به فرموده مقام معظم رهبری: باید آنها را با قدرت و توان جمهوری اسلامی ایران آشنا کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم شفقت پور با اشاره به اینکه مردم ما در زمان دفاع مقدس از نظر اقتصادی در فشار بودند ولی نترسیدند،افزود:ما با همه تحریم ها روی پای خودمان ایستادیم و با فکر دانشمندانی چون شهید حسن تهرانی مقدم موشک های بسیار پیشرفته ساخته ایم که لرزه به تن اسرائیل و آمریکا انداخته است و دیوار آهنین اسرائیل در مقابل آن فرو می ریزد.

وی با تاکید بر اینکه هر مسئولی اگر اندکی جوانان ما را باور داشته باشد، از آمریکا نمی ترسد،اضافه کرد:اگر هوشیار نباشیم با آن خط انحرافی که در جریان سیاسی کشور دارند ایجاد می کنند کشور به سمت وابستگی حرکت خواهد کرد که می خواهند قادر به تولیدکوچک ترین امکانات در کشور نباشیم.

شفقت پور با بیان اینکه ما با ملت آمریکا و هیچ ملت دیگری سر جنگ نداریم بلکه با سیاست ظلم و زور مخالف هستیم، تاکید کرد:آنها اگر راستگو بودند در جریان مذاکرات کشور ایران را تهدید نمی کردند زیرا آمریکا خیر و صلاح مردم ما را نمی خواهد و این را بارها نشان داده اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دشتستان در ادامه خاطر نشان کرد: کسانی که نمی توانند پیشرفت ایران اسلامی را ببینند یا کور هستند یا مغرض و غافل هستند که مردم فرصت دست درازی به هیچ قدرتی را نخواهند داد و باید خواب آن را ببینند که امریکا دوباره به این کشور باز گردد.

وی گفت: رابط با امریکا خیال خام است و هیچ سودی برای ما ندارد ولی متاسفانه به هوش نمی آیند و می خواهند دوباره راه را برای نفوذ آمریکا باز کنند ولی مردم با ایمان بیدار هستند و به عنوان سرباز رهبر در مقابل امریکا خواهند ایستاد.

انتهای خبر

ارسال نظرات