مسئول سیاسی سپاه شهرستان بوشهرگفت: آمریکا در نظر دارد این روحیه انقلابی را از مردم ما بگیرد و سازش را جایگزین آن کند .
کد خبر: ۸۵۹۰۸۸۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری از بوشهر، محمدامین کشاورز امشب در نشست بصیرتی کارکنان سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب مبارزه با استکبار و زور بوده و این درس را از پیام عاشورا گرفته‌ایم، اظهار داشت: روحیه انقلابی ما در استمرار انقلاب اسلامی نباید کم شود چون هر جا روحیه انقلابی خود را از دست دهیم ضربه می‌خوریم.

کشاورز با تاکید بر اینکه این روحیه باید در بین مسئولین ما هم وجود داشته باشد و اگر نباشد کشور به دست افراد ضد انقلابی می‌افتد، ادامه داد: آمریکا در نظر دارد این روحیه انقلابی را از مردم ما بگیرد و سازش را جایگزین آن کند .

وی با بیان اینکه ما در اصول خود عدالت‌خواهی، نفی سلطه، ستم‌ستیزی و حمایت از مظلوم را داریم که با سیاست غربی‌ها به ویژه آمریکا در تضاد است، افزود: زیرا آنها دنبال منافع شوم خود هستند تا بر دنیا حکومت کنند و دوست و دشمن را نمی‌شناسند.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران توانسته است بازی آمریکا در منطقه را مختل کند، یادآور شد: آمریکایی‌ها نمی‌خواهند نظام جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد و در مراحل مختلف در پی این بوده‌اند که نظام جمهوری اسلامی ایران را تغییر دهند برای این کار روش‌های مختلفی را به کار برده‌اند تا اینکه امروزشیوه نفوذ را انتخاب کرده‌اند.

کشاورز با بیان اینکه آمریکایی‌ها در نظر دارند با عادی کردن روابط با ایران در مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی نفوذ کنند و به ایران ضربه بزنند، گفت: در این مراحل حساس ما باید بیدار و هشیار باشیم تا این نقشه شیطانی آنها به خود آنها برگردد و چهره واقعی آمریکا را برای ملت‌های جهان نمایش دهیم.

و افزود: ما با روحیه انقلابی و رهنمودهای مقام معظم رهبری تا به امروز در مقابل غرب ایستادگی کردیم و به دستاوردهای بزرگ سیاسی، علمی، نظامی و بین‌المللی دست پیدا کردیم در صورتی که کشورهای هم‌پیمانان غربی هنوز عقب‌مانده هستند.

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه به الگویی تبدیل شده که کشورهای منطقه برای دستیابی به حقوق خود از این طریق جلوی زیاده‌خواهی آمریکا و استکبار جهانی بایستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات