با صرف اعتبار 16 میلیارد ریال

مرمت و ساماندهی خیابان مسجد جامع یزد پایان یافت

معاون فنی و عمرانی شهرداری یزد از پایان عملیات اجرایی مرمت و ساماندهی خیابان مسجد جامع یزد با صرف اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۰۸۵۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاري بسیج از یزد: محمدرسول طهماسبی اظهار داشت: با صرف اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال، عملیات اجرایی مرمت و ساماندهی خیابان مسجد جامع یزد به پایان رسید.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی مرمت و ساماندهی خیابان مسجد جامع که از ماه مبارک رمضان آغاز شده بود با توجه به محدودیت زمانی و با گذشت چهار ماه، دو ماه زودتر از موعد مقرر به اتمام رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری یزد، تراشیدن آسفالت، جمع‌آوری پیاده‌روهای موجود، تعریض پیاده‌رو و مفروش کردن آن با مصالح آجر و واش بتن را از عمده فعالیت‌های انجام شده در این پروژه دانست.

وی عنوان کرد: کف‌فرش خیابان نیز به عرض پنج متر و با استفاده از سنگ مکعبی گرانیت انجام شده است.

طهماسبی یادآور شد: در این عملیات عمرانی، با زمینی شدن شبکه برق خیابان مسجد جامع، روشنایی توسط پایه چراغ‌های جدید تامین شده و هزینه اجرای شبکه اصلاحی برق در آن، 5 میلیارد ریال بوده که بخشی از آن توسط شرکت توزیع برق تامین شده است.

وی افزود: در این پروژه به منظور جلوگیری از تخریب کف‌سازی‌های صورت گرفته، پیش‌بینی‌های لازم با هماهنگی سایر شرکت‌های خدمات‌رسان انجام شده است.


روابط عمومی شهرداری یزد/

ارسال نظرات
آخرین اخبار