خبرهای داغ:
نشست هم اندیشی اساتید برجسنه قزوین با حضور دکتر صلاحی رییس بسیج اساتید کل کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۰۷۳۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  از قزوین، همایش فرهنگی و سیاسی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان قزوین در سالن اجتماعات علامه رفیعی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

 در این نشست  بر توجه به اقدامات خصمانه و دشمنی‌های مستمر نظام سلطه و استکبارگر که در رأس آن‌ها آمریکا قرار دارد مورد توجه قرار گرفت.

اساتید و اعضای هیئت علمی بسیجی دانشگاه‌های استان قزوین بر این باور بودند که نیروهای نخبه و فرهیخته جامعه که در جایگاه استادی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی حضور دارند باید برای توسعه و اعتلای فکری و فرهنگی جامعه تلاش بیشتری انجام داده و حضور خود را به صورت برجسته نشان دهند.

کارشناسان و فرهیختگان حاضر در همایش فرهنگی و سیاسی اساتید دانشگاه‌های استان قزوین تلاش داشتند علاوه بر بصیرت‌افزایی و ارتقای آگاهی‌های اجتماعی خود و خانواده برای رشد بصیرت و دانش سیاسی فرهنگی سایر اقشار جامعه نیز تلاش کنند.

اقدامات و برنامه‌های مورد نظر اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان قزوین می‌تواند منجر به افزایش آگاهی اجتماعی قشرهای مردمی و ایجاد جامعه‌ای امن و بدون تهدیدهای خارجی در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی شود.

1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها