نویسنده و کارگردان نمایش «خط و خاطره» گفت: این نمایش براساس کتاب «هفت روز آخر» محمدرضا بایرامی روی صحنه رفته است.
کد خبر: ۸۵۹۰۷۱۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

حسن خلیلی‌فر، نویسنده و کارگردان نمایش «خط و خاطره در گفت‌وگو با تسنیم گفت: این نمایش براساس کتاب «هفت روز آخر» محمدرضا بایرامی روی صحنه رفته و کاملا خط داستانی این نمایش را دنبال می‌کند، البته تغییراتی در شخصیت پردازی ها داریم و نکته تغییر در پایان ماجراست.

وی تصریح کرد: نمایش «خط و خاطره» حاصل کارگاه از ایده تا اجرا است که توسط حوزه هنری مدتی پیش برگزار شد. در آن کارگاه به همراه هنرجویانی که حضور داشتند کتاب «هفت روز آخر» بایرامی را انتخاب کردیم. نویسنده کتاب هم کار را دیده‌اند و رضایت داشتند از نمایشی شدن کتابشان.

خلیلی‌فر، در رابطه با حمایت های‌ صورت گرفته از این نمایش نیز اظهار داشت: هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است و در رابطه هیچ نگوییم بهتر است، متاسفانه نهادهایی که باید از این نوع آثار حمایت کنند، برایشان هیچ اهمیتی ندارد و تنها نگاهشان به آمار و ارقام است. تاکنون که از ما هیچ حمایتی صورت نگرفته و گفته‌اند فعلا اجرا برو؛ نمایشی که برای شروعش هیچ پولی وجود ندارد و نمی‌توان برایش هزینه ای کرد چه انتظاری از آن داریم، مسئله این است که در آخر مبلغی که پرداخت می‌شود یک یا دو میلیون تومان برای 5 ماه فعالیت یک گروه است.

وی در پایان گفت: نمایش «خط  و خاطره» با بازی اصغر شیرزاد و محسن ابوالفتحی تا 4 آذر ماه هر روز ساعت 18 روی صحنه می‌رود. دیگر همکاران من در این نمایش عبارتند از : دستیار کارگردان، رضا فوادی، منشی صحنه، فاطمه بهرامی پور، دستیار صحنه، محمد میرهاشمی، نور و موسیقی، میثم جبارزاده، تدارکات، حمید رضا دودانگی، عکاس، بهناز دستجردی، طراح پوستر و بروشور، مریم اسدی.

ارسال نظرات