در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم عنوان شد:

انقلاب اسلامی عنایت پروردگار در برقراری حکومت صالحان است

کد خبر: ۸۵۹۰۶۸۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مدافع حرم؛ شهید مدافع حرم؛ سردار عزت الله سلیمانی شنبه 16 آبان از ساعت 9 الی 11 در مهدیه مصلی شهرکرد با سخنرانی سردار مبینی از فرماندهان دفاع مقدس برگزار شد.

سردار مبینی در این مراسم معنوی با اشاره به ویژگی های برجسته شهدای مدافع حرم گفت: پایه‌ریزی انقلاب اسلامی با تقویت حس اعتماد به نفس در ملت‌ها، معادله‌ی قدرت را در دنیا تغییر داد و اینک موجب بیداری اسلامی و پایه‌ریزی تمدن نوین و حرکت فرهنگی برای انسان‌های عدالت خواه در جهان شده است.
سردار عبدالله مبینی، انقلاب اسلامی را از عنایت پروردگار در برقراری حکومت صالحان توصیف کرد و گفت: این انقلاب زمینه‌ساز تقویت امت اسلامی و بستری مناسب برای تشکیل امت واحده در جهان است که دشمنان از رویارویی با اقتدار و استقلال آن واهمه دارند.
سردار عبدالله مبینی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدسلیمانی گفت: شهدا راه سعادت و رستگاری را در معامله با خداوند و نثار جان خود یافتند و در این مسیر برای همیشه در تاریخ اسوه و ماندگار شدند.
وی شهدا را اسوه و الگويی براي همه آزاديخواهان و عدالت‌خواهان دانست و بر شناخت بیشتر این عزیزان و عمل به وصایا و توصیه‌های ارزشمندشان تاکید کرد.
سردار مبینی پیروی از خط ولایت فقیه و رهبری را مهمترین توصیه شهدا دانست و افزود: تا مادامی که در خط رهبری و ولایت حرکت کنیم این انقلاب از گزند تمامی توطئه‌ها مصون خواهد بود.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به آثار و برکات معنویت و اخلاص رزمندگان و امام راحل(ره) در آن دوران طلایی گفت: حماسه‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی، تمام شیوه ها، تاکتیک ها و استراتژی های جنگ در دنیا را دگرگون کرد.
مبینی خلوص تک تک رزمندگان اسلام را از ویژگی های دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: رشادت‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس به عنوان الگویی برای مبارزان در اقصی نقاط عالم قرار گرفت و پیروزی‌های حزب الله لبنان و نیروهای مقاومت فلسطین در برابر سومین ارتش مجهز دنیا، برگرفته از این الگوها است.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه بسیار عمیقی است که زایش‌های مختلف آن ادامه دارد،تصریح کرد: بخشی از آنها به منصه ظهور رسیده و بخش دیگرش در آینده بروز پیدا می کند.
این سردارسپاه اسلام در ادامه با اشاره به تحولات سوریه ، گفت: معارضین، معاندین و حامیان آنها در غرب، کشورهای عربی و آمریکا به این نتیجه رسیده اند که مشکل سوریه، راه حل نظامی ندارد اما اگر رویارویی هم در جریان است بازنده اصلی آن امریکا و برخی از حامیان تروریست پرور آنها خواهند بود.

دراین مراسم باشکوه رضا سلیمانی فرزند ارشد شهید عزت الله سلیمانی در جمع مردم به ایراد سخن پرداخت و با اعلام آمادگی برای ادامه راه پدرش گفت: امریکا، اسرائیل و داعش و تکفیری ها بدانند که اگر پدرم را بشهادت رساندید عزم ما را برای دفاع از حرم اهل بیت راسخ تر کردید و ما هرگز نمی گزاریم سلام پدرمان برزمین بماند و تا جان در بدم داریم به مبارزه با شما ادامه خواهیم داد تا ریشه ظلم و فساد را از منتطه ریشه کن کنیم.
در ادامه این مراسم که با حضور نماینده محترم ولی فقیه و استاندار و اقشار مختلف مردم و مسئولین لشکری و کشوری همراه بود حاضران با سردادن شعار هایی بر استقامت در راه اسلام و حمایت از مردم مظلوم و بی پناه سوریه و عراق در مقابل استکبار جهانی تاکید کردند.

در این برنامه که از سوی خانواده  معزز شهیدنماینده محترم ولی فقیه و استاندار محترم و فرماندهی سپاه قمر بنی هاشم(ع) استان چهار محال و بختیاری برگزار شد مردم و کارمندان و کسبه شهرکرد با حضور در مراسم و قرائت قرآن کریم و فاتحه یاد و خاطره آن عزیز را گرامی داشتند و ذاکران اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی و ذکر مصیب پرداختند.

ارسال نظرات