خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه از وظایف مهم امروز بسیجیان با توجه به انتخابات آینده را بصیرت افزایی دانست و گفت: منظور از بصیرت افزایی معرفی شخص نیست بلکه یک نماینده پایبندی به انقلاب اسلامی باید داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۹۰۶۴۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه در جمع بسیجیان پایگاه های مقاومت از وظایف مهم امروز بسیج وبسیجیان را با توجه به انتخابات آینده بصیرت افزایی دانست وخاطر نشان کرد: البته منظور از بصیرت افزایی معرفی شخص نیست بلکه اعلام شاخصه ها و سنجش هایی است که یک نماینده پایبندی به انقلاب اسلامی باید داشته باشد است.

فرحبخش در ادامه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس گفت: در جنگ تحمیلی صدام یک بازیچه بود بلکه طراح اصلی وتحریک کننده صدام آمریکا بود وجوانان ما باید بدانند آمریکا دشمن قسم خورده اسلام وایران اسلامی بوده وهست وخواهد بود .

یزدان پناه مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه نیز اظهارداشت: دوره تربیت وتعالی ناحیه ای با حضور بیش از 120 نفر از بسیجیان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه اظهارداشت: این فریضه الهی نقش بسزایی در اصلاح جامعه دارد.

یزدان پناه از انواع توحید را خالقیت خدا دانست و گفت: این باور که خالقیت تنها از آن خداوند است باید در بین مردم بخصوص جوانان نهادینه و به اعتقاد و یقین تبدیل شود.

وی در ادامه افزود: یکی از راه های اعتقاد جوانان به توحید ایجاد معرفت به خدا از همان دوران کودکی و نوجوانی است.

امر به معروف ونهی از منکر مهم تر از جهاد در راه خدا است

حجت الاسلام بهشتی فر مسوول اداره فرهنگی تبلیغات شهرستان بشرویه یکی دیگر از اساتید این دوره عنوان کرد: امر به معروف ونهی از منکر همانند نماز واجب است ولی متاسفانه این واجب الهی که تمام فرائض دینی به واسته همین امر به معروف ونهی از منکر برپا می شود به فراموشی سپرده شده است.

وی ادامه داد : ما باید جایگاه واهمیت این واجب الهی را در خانواده وجامعه ترویج ونهادینه کنیم . بهشتی فرامر به معروف ونهی از منکر را یک جهاد دائمی دانست وخاطر نشان کرد:خداوند همانگونه که در قرآن فرموده است مجاهدین را بر نشستگان برتری داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها