خبرهای داغ:
تجمع بزرگ بسیجیان تحت عنوان " طلایه داران مبارزه با استکبار" در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۰۶۲۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، تجمع بزرگ بسیجیان تحت عنوان " طلایه داران مبارزه با استکبار" به همت ناحیه امام حسین(ع) و با مشارکت هیئت محبین اهلبیت(ع)، هیئت عاشقان ولایت، پایگاه بسیج هیئت فاطمیون و هیئت یازینب(س) در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) خیابان شهیدان فاطمی برگزار شد.

در این همایش که جمع کثیری از بسیجیان و مردم شهید ولایت مدار استان قم حضور داشتند، حجت الاسلام احمد پناهیان طی سخنانی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی براینکه " حتی اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته ها شعار الله اکبر قرار دهند هیچوقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید. چون آمریکا شیطان بزرگ است"، اظهار کرد: به هیچ وجه نمی توان با استکبار که سردمدارش آمریکا می باشد کنارآمد.

وی با اشاره به هدف قیام امام حسین (ع) بیان کرد: خروج حضرت جهت استکبار ستیزی جریان حاکمیت طاغوت زمان، یعنی یزید بن معاویه بود و انقلاب ملت ما نیز بخاطر استکبار ستیزی و وجود ظلم و فساد صورت گرفت.

پناهیان در ادامه با توجه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «شعار مرگ بر آمریکا دارای پشتوانه عقلانیست و قانون اساسی و تفکرات عقلانی ما به این ناطق است و این مسئله برای هر ملتی قابل فهم است"، خاطرنشان کردعدهای سعی و تلاششان بر حذف شعار مرگ بر آمریکا و به دنبال گفتمان سازی صلح با آمریکای مستکبر هستند که وظیفه آحاد ملت بصیر و آگاه ما بویژه بسیج آن است که این جریان را شناسایی و از بین ببرد.

وی با اشاره به دوران رسول گرامی اسلام که کافران به دنبال این بودند که حق و باطل را با هم در آمیزند که حضرت در مقابل آنان ایستاد و مقاومت نمود و در این موضوع خداوند سوره کافرون را نازل کرد و خط بطلانی بر هدف کافران کشید، افزود: متاسفانه نتیجه برد - برد را که بعضی ها در موضوع هسته ای بیان می کنند از زبان مقام عظمای ولایت هیچ وقت شنیده نشده است اما برخی به دنبال کنار آمدن با کافر و مستکبر زمان یعنی آمریکا هستند.

پناهیان به تبیین راههای نفوذ استکبار در کشور پرداخت و ابراز کرد: اگر فرماندهی معظم کل قوا سبک زندگی اسلامی را مطرح می نمایند بخاطر نفوذ جریان استکبار و صهیونیزم است که در تمامی زمینه های خوراک ،پوشاک وغیره برای ملت ما سرمایه گذاری نموده و با نفوذ در بستر جامعه، قصد دارد رفتارهای اسلامی را عوض نماید و در مسیر انحراف و اهداف شوم استکبار قرار دهد، بنا براین وقتی معظم له موضوعی را محور قرار می دهد بمانند موضوع سبک زندگی وجریان نفوذ و امثالهم .... باید از ولی فقیه زمان و رهبرجامعه، تبعیت محض نمود تا استکبار در صفوف جامعه رخنه نکند.

وی با توجه به گذشته آمریکایی ها در جریان توافقات که نمونه آن اعتماد دکتر مصدق به آنها بود که در پی آن کودتای28 مرداد شکل گرفت، تصریح کرد: هیچ وقت آمریکایی ها اصول ملت ما را در توافقات رعایت نخواهند نمود و به فرموده مقام معظم رهبری نباید به آمریکایی ها اعتماد کرد و زحمات 36 ساله انقلاب اسلامی را هدر داد و اگر امروز با آمریکا که طلایه دار استکبار است کنار بیاییم خیانت بزرگی به نسل آینده کرده ایم.

استاد حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا در کشور و ذکر و یاد و نام شهیدان در آن، فلسفه وجودی یادواره ها را مبارزه با استکبار دانست که در رأس آن آمریکا می باشد.

شایان ذکر است در این مراسم، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، حجت الاسلام احمد احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، محسن کمالی جانشین فرماندهی و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن (ع) حضور داشتند.



ارسال نظرات