امام جمعه بخش بهمن:

«از بین بردن حساسیت نسبت به آمریکا» توطئه بزرگ است/ 30 درصد بودجه آمریکا صرف فرهنگ می شود

امام جمعه بخش بهمن: آمریکا بیش از 30 درصد بودجه کشورش را به فرهنگ اختصاص داده است، در حالی که در کشور ما تنها چند درصد و آن هم، در موارد غیر ضروری صرف می شود.
کد خبر: ۸۵۹۰۶۲۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه: حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه بخش بهمن ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 13 آبان، اظهار کرد: این حضور نشان از استکبار ستیزی این ملت نسبت به آمریکا است. مردم به دنیا ثابت کردندکه حتی توافق هسته ای و برنامه برجام نمی تواند مانع از روحیه استکبار ستیزی ملت ایران شود.      

حجت الاسلام علیزاده عنوان کرد: برخی که در کشور برای کم رنگ کردن شعار "مرگ بر آمریکا" تلاش می کنند، بدانند تا زمانی که دولت آمریکا روحیه استکباری و زورگویی و مداخله جویانه در دیگر کشورها را دارد، این شعار ادامه دارد و هیچ کس نمی تواند این شعار را کم رنگ کند.      
«از بین بردن حساسیت نسبت به آمریکا» توطئه بزرگ است   
وی ادامه داد: مردم نیز باید در مقابل توطئه برخی در «از بین بردن حساسیت نسبت به آمریکا» مثل همیشه هوشیار باشند و این توطئه را هم خاموش کنند. دشمن طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، با قوت درصدد نفوذ در لایه های مختلف جامعه و کشور است. امروز نفوذ فرهنگی را، در لباس های زننده و پوشش جوانان و تغییر سبک زندگی شاهدیم.
دشمن 37 سال اجازه نفوذ نداشت  
علیزاده اذعان کرد: چرا عده ای با کلمه «نفوذ» بازی می کنند؟ آیا اینها واقعا خطر نفوذ را احساس نمی کنند و از این کلمه بازی متوجه می شوند؟ نفوذ از این راحت تر که 37 سال، دشمنان اجازه پا گذاشتن در خاک ایران را نداشتند و اما امروز می بینیم وزیر خارجه اسبق انگلیس به راحتی در کشور و در دانشگاه های ما قدم می گذارد و با دانشجویان ما خوش و بش می کنند.


امام جمعه بخش بهمن عنوان کرد: به گفته بعضی ها خطر نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از اول انقلاب بوده است. بله بوده ولی ما اجازه نفوذ ندادیم و ایستادگی کردیم. امروز عده ای می خواهد این روحیه ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی را از ملت بگیرند و آمریکا را فرشته نجات معرفی کنند.
وی متذکر شد: آنها می خواهند راه حل مشکلات را در گرو ارتباط و دوستی با آمریکا معرفی کنند. در صورتی که استکبار جهانی در جلسات خود دائما حرف از تغییر در حکومت ایران زده و برای نظام اسلامی خواب هایی می بینند. که این موضوع خطرناک می باشد.
30 درصد بودجه آمریکا صرف امور فرهنگی می شود ولی در ایران تنها چند درصد
علیزاده خاطر نشان کرد: دولت آمریکا در سال 215 بالغ بر سه هزار میلیون دلار برای تغییر در خاورمیانه اختصاص دادند. آمریکا بیش از 30 درصد بودجه کشورش مختص به فرهنگ است در حالی که بودجه فرهنگی کشور ما چند درصد است و همان درصد کم، ببینید کجا مصرف می شود؟
خطیب جمعه ضمن تسلیت سالروز شهادت امام زين العابدين(ع)، گفت: گرچه تمامي مورخان و سيره نگاران، اتفاق دارند كه اين واقعه عظيم در ماه محرم واقع شد، ولي در تعيين روز و سال وقوع آن، اتفاق نظر و ديدگاه واحدي وجود ندارد. برخي از آنان، روز دوازدهم محرم، برخي هيجدهم محرم و برخي ديگر بيست و پنجم محرم را روز شهادت این بزرگوار مي دانند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار