بیش از 150 هزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری در تظاهرات‌ها و تجمع عاشورائیان استکبار ستیز یوم‌الله سیزدهم آبان‌ماه شرکت کردند.
کد خبر: ۸۵۹۰۵۸۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرنگار بسیج استان چهارمحال و بختیاری علی گرجی با اعلام این خبر گفت: مراسم ضد استکباری 13 آبان امسال پرشورترین، بی‌نظیرترین، حماسی‌ترین تظاهرات و مراسم در تاریخ انقلاب اسلامی بود که به فضل الهی و همت مردم بصیر و همیشه در صحنه استان به وقوع پیوست.
رئیس ستاد سیزدهم آبان استان نمایش وحدت و یکپارچگی و همدلی و همزبانی ملی با تبعیت محض از فرامین ولی امر مسلمین را از پیامدهای این تظاهرات اعلام و تأکید کرد: رهنمودهای حکیمانه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) ضامن تثبیت عزت و پیشرفت کشور و مهم‌ترین عامل شکست و ناکامی‌های اردوگاه استکبار در همه عرصه‌ها است.
وی با اشاره به شرایط خاص سیزده آبان امسال گفت: مردم ولایتمدار استان نشان دادند آمریکا را همچنان شیطان بزرگ می‌دانند و هیچگاه با استکبار سر سازش ندارند.
علی گرجی پیام دیگر حضور حماسی مردم را محکومیت فاجعه منا و سوء مدیریت رژیم بی‌کفایت آل سعود عنوان کرد و افزود: این جنایات بزرگ هیچگاه فراموش نخواهد شد و چاره‌اندیشی کشورهای اسلامی برای مدیریت مناسک حج و تأمین امنیت همه‌جانبه حجاج ضروری است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در بخش پایانی سخنانش گفت: به فضل الهی مراسم یوم‌الله سیزده آبان استان امسال در 78 نقطه استان با شرکت 66 هزار نفر در مراکز شهرستان‌های 9 گانه استان و 91 هزار نفر در شهرها و روستاهای پرجمعیت توابع شهرستان‌ها (جمعاً حدود 157 هزار نفر) برگزار شد.

ارسال نظرات