خبرهای داغ:
برادر بسیجی حق پرست گفت:شلیک یک موشک آثار تخریبی بسیار کمی دارد و بعد ازمدتی از بین می رود و زمان آن کوتاه است ولی پخش ماهواره بیست و چهار ساعت شبانه روز ادامه دارد و خانواده و جامعه همیشه مورد بمباران فکری امنیتی و... قرار می گیرند.
کد خبر: ۸۵۹۰۵۷۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج؛همه ساله در راهپیمای ها سوزاندن پرچم و آتش زدن مجسمه ها تبدیل به نمادی شده است و تقریبا در سراسر دنیا مرسوم است.

ولی در راه پیمایی های اخیر یک طرح متفاوت دیدیم که هنرمند بسیجی از بجنورد با ابتکار خودش یک نمادی را از بنیامین نتانیاهو ارائه داد که نیازمند توجه از جانب مسئولین برای جهانی شدن است.

این موضوع بهانه ای شد تا با با طراح این نماد  جلیل حق پرست مصاحبه ای در این موضوع انجام دهیم.

جلیل حق برست در گفت گو باروابط عمومی بسیج بجنورد گفت: رژیم صهیونیستی قسم خورده بر علیه اسلام و مسلمانان است.

وی ادامه داد:در دنیای امروزی دیگرکارها باید از حالت شعار بیرون بیایند، و با طراحی نماد مفهوم را به جامعه منتقل کنیم.

حق پرست افزود:علارغم این که اسلام دین مهربانی است و از دوستی ها می گوید ولی باید مسلمانان بدانند که آمریکا و اسرائیل به دنبال هیچ گونه توافق و سازشی نیستند و فقط با فریب به دنبال رسیدن اهداف خودشان هستند.

این هنرمند بسیجی تصریح کرد:مسلمانان باید بدانند که اسرائیل و امریکا در کشورهای اسلامی فقط دنبال اهداف خودشان هستند و هیچ وقت به دنبال رفع مشکلات آنها نیستند و تنها راه حل برون رفت ومقابله با آنها متحد شدن  است.

در ادامه این هنرمند بسیجی در مورد نماد طراحی شده توسط خود گفت:بنده نتانیاهو را در قالب عقرب طراحی کرده ام .

وی درمورد دلیل این تشابه خاطرنشان کرد:من باز هم از این تشابه ناراحت هستم شاید به شخصیت عقرب توهین شود ولی چاره ای نبود باید به نزدیکترین موجود تشبیه می شدهر چند این افراد خیلی وحشی تر از این حرف ها ونمادها هستند.

حق پرست عنوان کرد:عقرب بسیار موزی، جرار،خطرناک است وقتی بقیه حیوانات گزنده به جای رجوع می کنند هشدار می دهند و بقیه از حضور آنها با خبر می شوند ولی عقرب این گونه نیست و نتانیاهونیز  کوچک بزرگ زن ومرد برایش معنا ندارد و همه را با بمباران در هر زمان و مکان می کشد.

این هنرمند بسیجی افزود:بدن عقرب را بدن نتانیاهو قرار دادیم و یک سر آن را سر نتانیاهو گداشتیم که این سر پاهایی نیز دارد که توسط آنها به کشورها و خانه ها و خانواده ها نفوذ می کند.

وی گفت:پاهای این عقرب رسانه های وابسته به اسرائیل هستندکه از طریق آنها همه جامعه اسلامی و کشورمان را مورد هدف قرار داده اند و هدفمند کار می کنند و نا امنی چه از نظر امنیتی و چه روانی ایجاد می کند.

حق پرست تصریح کرد:شلیک یک موشک آثار تخریبی بسیار کمی دارد و بعد ازمدتی از بین می رود و زمان آن کوتاه است ولی پخش ماهواره بیست و چهار ساعت شبانه روز ادامه دارد و خانواده و جامعه همیشه مورد بمباران فکری امنیتی و... قرار می گیرند.

این هنرمند بسیجی بجنوردی در پایان گفت: دشمن در پی تغییر باور جامعه است و می خواهد از این طریق سیاست های سلطه گرانه خودش را پیاده کند و اضافه کرد دیش ماهواره نیز نشانه نیش عقرب است که بسیار خطرناک تر و سمی تر از نیش عقرب برای جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها