خبرهای داغ:
رئیس دادگاههای عمومی انقلاب استان: در داخل کشور برخی در تلاش هستند تا شعار «مرگ بر آمریکا» را از بین ببرند ولی این افراد بدانند اگر درصدد کمرنگ کردن این شعار هستند خودشان نابود می‌شوند و این شعار همچنان باقی می‌ماند.
کد خبر: ۸۵۹۰۵۳۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی در شهرستان مانه و سملقان در چند نقطه (آشخانه،قاضی،پیش قلعه ،روستای کشانک،عشق آباد و محمد آباد برگزار شد.

 راهپیمایی سیزدهم آبان با حضور چشمگیر و قابل توجه و مشارکت نسل جوان بویژه بسیجیان ،دانشجویان، دانش آموزان، مسئولان دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم از چهارراه شهرداری تا مسجد جامع برگزار شد.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم  ودانش آموزان آشخانه با در دست داشتن پلاکارد هایی با مضامین ضد استکباری، امسال نیز همچون سال های گذشته  با مشت های گره کرده و سردادن شعارهای "مرگ بر امریکا"، "مرگ بر اسراییل" ،" الله اکبر" هیهات من الذله"، "سیزدهم آبان ماه یوم الله ، یوم الله"، "مرگ بر فتنه گر"، "مرگ بر آل سعود" و "مرگ بر داعشی و تکفیری" ضمن ابراز برائت وانزجار خود از توطئه ها و اقدامات خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا حمایت خود را از مظلومان جهان اعلام داشتند.
در ادامه حجت الاسلام براتی زاده رئیس دادگاههای عمومی انقلاب استان گفت:در داخل کشور برخی در تلاش هستند تا شعار «مرگ بر آمریکا» را از بین ببرند ولی این افراد بدانند اگر درصدد کمرنگ کردن این شعار هستند خودشان نابود می‌شوند و این شعار همچنان باقی می‌ماند

ایشان در ادامه اظهار داشت: عده‌ای از دشمنان شناخته شده این ملت به ظاهر خواستار ایجاد رابطه دوستانه هستند اما نیت پلیدشان در کارنامه ظالمانه شان هویدا است و در واقع از این راه سعی در نفوذ و نابودی ایران دارند اما به فضل پروردگار امروز راهپیمایی پرشکوه 13 آبان راه‌های نفوذ آمریکا را بست.

وی در پایان بیان داشت ملت ایران امروز به قدرت برتر منطقه تبدیل شده و توانش را به رخ قدرت‌های جهانی کشیده است و هیچ کس نمیتواند خللی به این کشور وارد کند.

در پایان راهپیمایی نیز پرچم آمریکا و آدمک اوباما به آتش کشیده شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها