در سال دوم از 8000مترمربع زمین توانستم 21 میلیون تومان درآمد را بدست آورم
کد خبر: ۸۵۹۰۴۵۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

حمید پیر قدیمی تولید کننده ماهیان گرمابی در استان گیلان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: انتفاضه اقتصادی در شرایط فعلی، امری ضروری است و بر هر مجاهد دلسوز نظام است تا در این رویارویی قدمی را بردارد.

وی گفت: مقابله با استکبار و نفوذ بیگانگان در داخل کشور،خلق حماسه جدید جهادی را خواهان است تا با رویکرد اقتصاد مقاومتی در جنگ اقتصادی فرهنگی که دشمنان نظام را به تلاطمات مواج فکری واداشته است به ورطه نابودی بکشاند.

این تولید کننده افزود: با سرمایه اولیه 10 میلیون تومان کار کشاورزی و پرورش ماهیان گرم آبی را شروع کردم و توانستم در سال دوم از 8000مترمربع زمین بتوانم 21 میلیون تومان درآمد را بدست آورم، در این ضمن به عنوان مروج خود جوش اقتصاد مقاومتی سایر اهالی را که زمین بایری داشتند را تشویق نمودم تا با عزمی جدی به این مهم در این شرایط بپردازند.

پیر قدیمی در پایان گفت: من در حال حاضر اقتصادی درون زا دارم، اقتصادی که می توانم علاوه بر پرورش ماهی، محصولات مختلف ارگانیک صیفی و سبزی را برای خانواده، فامیل و همسایه ها برداشت کنم و مسلم بدانید مسیرخودکفایی نه تنها برای خود که دیگران نیز منفعت زا می باشد.

ارسال نظرات