چاپ کتابی درباره حضرت معصومه(س) در هندوستان

معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) از چاپ کتاب «زندگانی حضرت معصومه(س)» در هندوستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۰۴۱۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سالاری، معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع)،  با اشاره به برنامه‌های این واحد برای ترجمه تعدادی از آثار نوشته شده در ارتباط با سیره و زندگی اهل بیت(ع) از فارسی به دیگر زبان‌ها گفت: مجمع جهانی اهل بیت(ع) به منظور ارائه منابع اصیل به مسلمانان و غیر مسلمانان برای شناخت بهتر از دین مبین اسلام و استفاده از مآخذ اصلی در این رابطه، اقدام به برگردان تعدادی از آثار مرتبط با فرهنگ غنی اهل بیت(ع) کرده که از جمله این موارد کتابی‌ست درباره زندگی و سیره حضرت معصومه(س).

وی ادامه داد: این کتاب که با نام «زندگانی حضرت معصومه(س)» نوشته شده، مروری‌ست بر زندگی و سیره عملی ایشان که می‌تواند برای دوستداران اهل بیت(ع) و خاندان عصمت و طهارت در دیگر کشورها جذاب و مفید باشد. این کتاب به تازگی در هندوستان منتشر و در کشورهایی مانند پاکستان و هندوستان توزیع شده است.

سالاری یادآور شد: با توجه به ارادت بسیاری از مسلمانان شبه‌قاره به ساحت کریمه اهل بیت(ع) و با عنایت به اینکه ما هر ساله زائران بسیاری از این کشورها برای زیارت حرم حضرت داریم، این کتاب به زبان اردو ترجمه شد و در کشورهای مقصد توزیع شد.

معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) همچنین از ترجمه «صحیفه سجادیه» به زبان ارمنی خبر داد و گفت: این برگردان نیز در کشور مقصد توزیع شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

ارسال نظرات