خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

آمریکا درصدد انتقام گرفتن از ملت ایران است/ دشمن از نفوذ پیام انقلاب اسلامی در هراس است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: استکبارجهانی و در رأس آن آمریکا دریافته‌اند که شکست‌های خود و ایادی‌شان در منطقه از نیروهای مردمی، ناشی از نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی و تبعیت آنان از رزمندگان و بسیجیان ما است، همانا به دنبال انتقام گرفتن از ملت ایران هستند.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۷۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی قند‌هاری، نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان روز گذشته در جمع شرکت کنندگان در مرحله ‌پایانی رزمایش الی بیت المقدس چهار شهرستان دامغان در اردوگاه قدس این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی کشتی نجاتی‌است که حرکت و توقفش به فرمان خداوند است، اظهار داشت: استقلال آزادی جمهوری اسلامی و نه شرقی نه غربی شعار‌های کلیدی نهضت ملت ما بوده که همچنان بدان پایبندیم.

وی اضافه کرد: کشتی نجاتی که امام خمینی(ره) سکاندار آن بود، مهره کلیدی شیطان بزرگ را بیرون کرد و آنچنان سیلی محکمی به آمریکا زد که 36 سال است به آن عکس العمل نشان می‌دهند، توطئه و ترور، کودتا و جنگ، تحریم و فتنه، هرکاری که توانسته‌اند بر علیه ملت و نظام اسلامی ما انجام دادند و اگر کار خصمانه‌ای باقی مانده قدرتش را نداشته‌اند وگرنه از هیچ ظلم و دشمنی دریغ ندارند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه ملت ما راه را به‌خوبی شناخته بودند و می‌دانستند رهبر آنها عالمی لایق از تبار رسول خدا و نائب بر حق امام عصر(عج) است که با رهبری او می‌توانند بر همه توطئه‌ها غلبه کنند، افزود: راهکار جنایتکارانه بعدی آمریکا برای مقابله با ملت آزاده ایران اسلامی تحریک ژاندارم خونریز منطقه یعنی صدام دست‌نشانده برای حمله به ایران بود.

حجت الاسلام والمسلمین قند‌هاری خاطر‌نشان کرد: آمریکا، شوروی سابق، انگلیس و اروپایی‌ها و بسیاری از کشور‌های مرتجع منطقه و در یک کلام همه دنیای کفر و استکبار در مقابل ملت ما قرار گرفتند و به صدام کمک می‌کردند، همانا با اتکا به خدا، رهبری مدبرانه و الهی امام و ایمان و اراده مردم در برابر شیطنت‌ها و فشار‌ها و تجاوز‌ها هشت‌سال ایستادیم و پوزه استکبار و صهیونیسم جهانی را به خاک مالیدیم.

دفاع مقدس کلاس درسی بزرگ بود

وی دفاع مقدس را کلاس درس بزرگی خواند که همچنان از تجارب آن استفاده می‌کنیم و گفت: امروز اگر مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری و قدس محکم ایستاده‌اند؛ اگر در سوریه بسیج مردمی در ابعادی گسترده شکل گرفته و بسیجیان و نیروهای مردمی عراقی برابر هزاران نفر از مهره‌های استکبار جانانه مبارزه می‌کنند از رزمندگان ما آموخته‌اند، نظام سلطه این مهم را می‌فهمد و از‌این‌رو بازهم می‌خواهد انتقام بگیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه عده‌ای از ساده‌لوحان و ساده اندیشان دم از اعتماد به شیطان بزرگ می‌زنند، افزود: از یادنبریم که از بهمن 57 پیروزی انقلاب تا آبان 58 یعنی 9 ماه سفارت آمریکا در تهران فعال بود، آمریکایی‌ها رفت و آمد می‌کردند و ما همچون اتباع دیگر کشور‌ها با آنها برخورد می‌کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین قند‌هاری اضافه کرد: وقتی 600 دانشجوی پیرو خط امام روی دیوار‌های سفارت آمریکا رفتند، تا تنها بیانیه بخوانند و هشدار بدهند که توطئه نکنید، دریافتند که آنجا سفارت نیست بلکه لانه جاسوسی است و آمریکایی‌ها در این 9 ماه برای براندازی نظام اسلامی ما نقشه می کشیدند.

وی با یادآوری فرمایش امام راحل(ره) که تسخیر لانه جاسوسی را انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول معرفی کردند، اظهار داشت: برای شهرستان شهید‌پرور و دلاور خیز دامغان افتخار است که یکی از افراد مؤثر این حرکت انقلابی که در 13 آبان 58 بیانیه نیز خواندند، شهید رجب بیکی از فرزندان این شهرستان بود که سال ها بعد در جبهه‌ها به خیل شهدا پیوست.

دشمن از نفوذ پیام انقلاب اسلامی می‌ترسد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه هنوز هم با یک بررسی ساده در می‌یابیم که شیطان بزرگ، شیطان بزرگ است و توطئه‌ها و دسیسه‌هایش ادامه دارد، گفت: انرژی هسته‌ای بهانه است، امروز رهبر فرزانه ما تنها در خود آمریکا و میلیون نفر مقلد دارد، این بمب اتم ما است، همانا دشمن از نفوذ پیام انقلاب اسلامی هراس دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قند‌هاری نفوذ معنوی را شاخصه گفتمان انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: نظام سلطه از نشر ارزش‌های اسلام ناب می‌ترسد، اگر در منا و مسجد الحرام حجاج ما را به شهادت می‌رسانند از این ترس است، ملت ما هوشیار باشد، این مسئله بخشی از نقشه‌های جدید استکبار‌جهانی است. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها