خبرهای داغ:
مدیر سینمای ملایر با بیان اینکه سینما نیاز جامعه امروز است، گفت: سینمای ملایر قابلیت ارتقا به دو سالن را دارد.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۴۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

مهدی قره‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ملایر اظهار داشت: سینما نیاز جامعه امروز است و باید در راستای ارتقای فرهنگ و سلامت جامعه از این هنر مدد جست.

وی افزود:اگر به دنبال کمک به فرهنگ کشور هستیم حتی به صورت فردی و قطره ای با رفتن به سینما این مهم فراهم خواهد آمد و با افزایش سطح آگاهی شهروندان و دید حرفه ای به فیلم های اکران شده روز به روز شاهد رشد این هنر فرهنگ ساز خواهیم بود.

مدیر سینمای ملایر تصریح کرد: کشورهایی که نگران بنیان‌ خانواده هستند درحالی که انتظار رفتار مدنی از مردم در فضای مجازی دارند به سمت سینما روی می‌آورند مانند کشور چین 27هزار سالن سینما دارد که در کنار آن 50 هزار سالن سیار با یارانه دولتی با هدف تحقق باهم و کنار هم بودن مردم، خدمات فرهنگی ارائه می کنند.

وی بیان کرد: ادارات و ارگان‌ها می‌توانند با تخصیص بودجه‌ای برای هنر و فرهنگ سینما ، این مهم را در برنامه خود بگنجانند .

قره‌خانی ادامه داد: با وجود تفاوت های جمعیتی شهرستان و استان، گاه فروش گیشه ای سینمای ملایر از سینمای همدان بیشتر شده که این جای تشکر ویژه از دید والای مردم شهرستان ملایر دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز جامعه امروز و فرهنگ همشهریان و قابلیت ارتقای فیزیکی سینما می‌توان یک سالن دیگر اضافه کرد و حق انتخاب فیلم را به تماشاگر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات