رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با حضور 4 گردان بیت المقدس و با هدف افزایش میزان توانائی های بسیجیان در مقابله با تهدیدات برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۲۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

ابراهیم حسینی معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در این رزمایش، گفت: واژه بسیج یکی از مهمترین اقداماتی که امام راحل (ره) در اوایل انقلاب به فرهنگ ایران اسلامی بازگرداند. بسیج امروزه توانسته است برای بالا رفتن میزان امنیت درون جامعه گام های بسیار بلند و والائی بردارد.


سرهنگ ابراهیم حسینی افزود: در زمان رژیم ستم شاهی بسیاری از مبانی اعتقادی مردم از یاد رفته بودند که با تغییر رژیم استبداد، فرهنگ اصیل و جامع و کامل اسلام دوباره احیاء شد و از نو دین اسلام به عنوان یک الگوی رفتاری و اخلاقی و ... مردم این سرزمین تبدیل گشت.


حسینی بیان کرد: در قرآن کریم بارها بر داشتن اتحاد و همبستگی امت مسلمان تاکید شده است و این در حالی است که یکی از مهمترین اهداف تشکیل نیروهای بسیج هم بر اساس این دستور الهی یعنی متحد نمودن عامه مردم مسلمان است.


وی با اشاره به تصویب منطقه آزاد تجاری بانه – مریوان ادامه داد : اگر امروز می توان مریوان را یک نقطه بسیار مهم تجاری و حتی توریستی عنوان نمود مرهون این نیروهای مردمی است که با نام بسیج در تمامی عرصه های موجود از جمله سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و .. فعالیت های چشمگیری داشته اند.


معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس استان کردستنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و جایگاه این رزمایش تصریح کرد: بعد از برگزاری این رزمایش و در راستای از بین بردن نقاط ضعف و همچنین تقویت نقاط قوت آسیب شناسی می گردد.


فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مریوان در مراسم آغاز به کار رزمایش اظهار کرد : این تمرینات راهی است برای شناخت نقاط ضعف و قوت بسیجیان تا از این طریق بتوانیم ضمن سنجش میزان آمادگی نیروها میزان توانائی آنها را نیز افزایش دهیم.


سرهنگ حبیب عیسی زاده با اشاره به فعالیت های انجام شده در روز نخست این رزمایش عنوان کرد: ارتقای سطح توان بسیجیان به روز بوده و آمادگی نیروهای مردمی در راستای مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی و یا وقوع حوادث طبیعی از اهداف این رزمایش است.


عیسی زاده افزود : برابر دستورات ابلاغ شده روز اول این رزمایش به شیوه ای کاملا موفقیت آمیز و در بهترین حالت خود به پایان رسید و امید است که بتوان این با انجام این رزمایش میزان توانائی های نیروهای گردان های بسیج را بیش از گذشته توانمند ساخت.

در ادامه این مراسم رزمایش بزرگ الی بیت المقدس مریوان با حضور 4 گردان از گردان های بیت المقدس این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات