باید به سرمایه های داخلی توجه کرد و نگاهی کشور به دست بیگانگان نباشد و نیازمند ورود مدیر خارجی برای مدیریت بخش اقتصاد نباشیم چراکه بی دقتی های برخی مسئولین موجب از دست رفتن فرصت ها می شود.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۱۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به گفته امام علی (ع) مبنی بر این که ملاک عمل، پایان و خاتمه آن است اظهار داشت: عدالت اجتماعی از دیدگاه ایشان این گونه است که با توجه به فعالیت گروه های مختلف در جامعه و همچنین جایگاه قضات و نیروهای نظامی می تواند عدالت اجتماعی را در پی داشته باشد.
وی شهادت امام سجاد(ع) را از مهمترین مناسبت های این هفته اعلام کرد و گفت: این امام بزرگوار از جمله بزرگانی بودند که سختی بسیاری را در طول عمر خود داشتند و با توجه به آن سختی ها و مشکلات هیچگاه دست از توسعه و تبیین دین بر نداشتند.
امام جمعه کرج ادامه داد: آماده سازی زمینه های فرهنگی، مبارزه با گروه های فکری، باورسازی حماسه عاشورا و گسترش اعتقادات دینی از جمله اقداماتی بود که ایشان به انجام رساندند تا بتوانند معارف عاشورا را نشر دهند.
وی ضمن تشکر از ملت همیشه حاضر در صحنه عنوان کرد: با برپایی این راهپیمایی و حضور گسترده ملت پیام 13آبان به گوش جهانیان رسید و همانطور که همه می دانند عده ای هستند که می خواهند دشمنی امریکا علیه ایران را نادیده بگیرند ولی حضور مردمی در این راهپیمایی و با سردادن شعار"مرگ بر امریکا" انزجار و نفرت خود را نسبت به جهان استکبار نشان دادند.
آیت الله حسینی همدانی آل سعود را سگ تعلیم دهنده استکبار دانست و گفت: این رژیم منحوس با بی عرضگی تمام بیش از 6 هزار نفر حاجی را به شهادت رساند که این روزها مراسم چهلمین روز درگذشت قربانیان حادثه منا در سراسر کشور برگزار می شود.
وی در خصوص حضور مردم و مسئولین در راهپیمایی 13آبان گفت: ضمن تشکر و قدردانی از حضور گسترده مردم و مسئولین حاضر، ممکن است سایر مسئولین استانی که در این مراسم حضور نداشتند کار مهمتری به عهده شان بوده است و نیت بی احترامی نداشتند.
امام جمعه کرج به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون وظایف سیاست خارجه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان با تاکید فرمودند که دولت نمی تواند سیاست خارجه جمهوری اسلامی را که برگرفته از قانون اساسی است تغییر دهد.
وی گفته های رهبری را حافظ منافع ملت دانست و گفت: مقام معظم رهبری در نامه 9بندی خطاب به دولت بر نقاط قوت و ضعف آن اشاره داشتند و تاکید کردند موضوع برجام نیازمند مراقبت های دقیق برای وضعیت حال و آینده کشور است.
خطیب نماز جمعه کرج عمل به فرمایشات رهبری را تکمیل کننده مطیع رهبری بودن دانست و گفت: باید از دو قطبی شدن جامعه جلوگیری کرد چراکه تمامی ملت ایران در انتظار اجرایی شدن نکات نامه رهبری هستند و در جهت رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور اقداماتی صورت گیرد.
وی تولید داخلی را راهکاری برای اشتغال و رشد اقتصادی عنوان کرد و افزود: با وجود افراد مبتکر و با استعداد ایرانی می توان در زمینه های تولید ملی و  همچنین پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی گام های موثری برداشت که در استان البرز نیز منابع بسیار خوبی در این جهت وجود دارد.
امام جمعه کرج در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی از رکود اقتصادی می توان خارج شدکه اقتصاد مقاومتی محقق گردد و این در صورتی است که باید به سرمایه های داخلی توجه کرد و نگاهی کشور به دست بیگانگان نباشد و نیازمند ورود مدیر خارجی برای مدیریت بخش اقتصاد نباشیم چراکه بی دقتی های برخی مسئولین موجب از دست رفتن فرصت ها می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها